۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۷۸۵۷۶
مرعشی:

کاندیدای پنهان داریم

کاندیدای پنهان داریم
حسین مرعشی با تشریح وضعیت انتخاباتی جبهه اصلاحات گفت: ما کاندیدا به اندازه کافی داریم. من هنوز از برخی از کاندیداهای پنهان نام نبرده‌ام. ما کسانی را داریم که ممکن است در دقیقه نود رونمایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران با اشاره به وضعیت نامزد مورد تایید اصلاح طلبان پس از انصراف حسن خمینی از انتخابات گفت:ما شخصیت‌های زیادی داریم و هنوز باید درباره آنها بحث شود. ما هنوز در حزب در حال بررسی آنها هستیم و بعد پیشنهاداتمان را به جبهه ارائه خواهیم کرد. هنوز شخصیت‌هایی مانند دکتر جهانگیری، دکتر ظریف، دکتر علی‌اکبرصالحی، مهندس محسن هاشمی، عباس آخوندی، دکتر عارف، دکتر پزشکیان و دکتر صدر وجود دارند. اگرچه هنوز معلوم نیست همه اینها ثبت‌نام کنند اما به هرحال شخصیت‌های مطرح در جبهه اصلاحات هستند که می‌توانند وارد این عرصه شوند.

مگر اینکه افراد ثبت‌نام نکنند و یا از فیلتر شورای نگهبان عبور نکنند. در غیراین صورت ما کاندیدا به اندازه کافی داریم. من هنوز از برخی از کاندیداهای پنهان نام نبرده‌ام. ما کسانی را داریم که ممکن است در دقیقه نود رونمایی کنیم.

عضو جبهه اصلاحات در گفتگو با روزنامه سازندگی ادامه داد:در مورد اصلاح‌طلبان واقعیت این است که تشکیل نهاد اجماع‌ساز با کمی تاخیر انجام شد ولی الان سعی می‌کنیم زمان از دست داده را جبران کنیم.

مرعشی افزود: ما در این مقطع وظیفه داریم که از مردم پوزش بخواهیم و به آنها قول بدهیم که در آینده مردم را بر منتخبان مردم ترجیح بدهیم. یعنی اگر رئیس‌جمهورمان اشکالات و ضعف‌هایی داشت جانب او را نگیریم و در کنار مردم بایستیم.

فشاری که در مدت ریاست‌جمهوری ترامپ به ایران وارد شد فشار بسیار سنگینی بود و دولت با وجود همه مشکلاتی که برای مردم پیش آمد اما به شایستگی کشور را اداره کرد. دولت هم باید توضیح بدهد و هم باید بابت برخی کاستی‌ها عذرخواهی کند. من اگر جای آقای روحانی بودم در این مقطع حداقل یکی دو وزیر را برکنار می‌کردم.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات