۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۷۸۵۸۷

هواشناسی |بارش ۵ روزه باران در برخی استان‌ها

هواشناسی |بارش ۵ روزه باران در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا آخر هفته در برخی استان ها از کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از جنوب و شرق و کشور در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش باران گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.همچنین در بخش هایی از شرق شمال شرق افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می رود.

فردا در اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و جو پایداری حاکم است و در بخش‌های از شمال‌غرب ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه اول اردیبهشت 1400 در مناطق شمال غرب دامنه‌های البرز و زاگرس و سواحل غرب دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است این شرایط برای روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از نواحی مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا برای سواحل دریای خزر افزایش 6 تا 10 درجه دما و از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده روند کاهشی 8 تا 12 درجه ای دما برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات