۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۸۵۹۹

تمرکز و دادخواهی مسلمانان منجر به نابودی زودتر اسرائیل خواهد شد

تمرکز و دادخواهی مسلمانان منجر به نابودی زودتر اسرائیل خواهد شد
آل کثیر گفت: در حال حاضر محور مقاومت و جبهه حق و باطل مشخص شده و درست است که اتفاقاتی در یمن و سوریه در جریان است، اما بهانه اصلی قدس است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرتضی آل کثیر دبیر گنگره بین المللی قدس ضمن بیان اینکه پس از پیروزی ها و فتح‌های پیاپی و همچنین آشکار شدن هرچه بیشتر مشت آهنین محور مقاومت ؛نظام سلطۀ جهانی و صهیونیسم به سلاح رسانه و تشویش افکار عمومی رو آورده و در پی آن است که از عنصر تزویر رسانه به نفع خود و تحت فشار قرار دادن محور مقاومت استفاده کند، گفت: در حال حاضر محور مقاومت و جبهه حق و باطل مشخص شده و درست است که اتفاقاتی در یمن و سوریه در جریان است، اما بهانه اصلی قدس است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان جهان روی قدس تمرکز کنند، این تمرکز و دادخواهی آنها منجر به نابودی زودتر اسرائیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مظلومیت مردم یمن، سوریه و فلسطین در یک راستا و محور است و سلاح شاعر هنر اوست و او می‌تواند با هنری که در این زمینه ارائه می‌دهد، در مقابله با خط تزویر رسانه ای برخیزد و کمک‌رسان مردم مظلوم در سراسر جهان باشد.

آل کثیر افزود: در این میان همه مسلمانان تلاش داشته و دارند تا به نوعی این مناسبت بسیار مهم را پاس دارند و سهمی هر چند کوچک در آزادی قدس شریف داشته باشند و شاعران مسلمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

دبیر گنگره قدس ضمن بیان اینکه کنگره بین المللی شعر قدس فرصتی ست برای اینکه شاعران متعهد محور مقاومت خودشان را در این مقابله تاریخی پیدا کرده و ایفای نقش کنند، گفت: فراخوان این کنگره توسط "مجمع شاعران مقاومت" در ۷زبان زنده ی دنیا و با محوریت قدس شریف منتشر می شود.بناست از تاریخ ۳۰فروردین لغایت روز قدس ۱۴۰۰پذیرای آثار شاعرانی از ۷زبان زنده ی دنیا یعنی فارسی، عربی، ترکی، انگلیسی، کردی، اردو و آذری باشیم.

ارسال نظرات