۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۷۸۶۱۹
سردار کوثری در گفت‌وگو با رسا:

ادعای حمله بیوتروریستی به سردار حجازی کذب محض است

ادعای حمله بیوتروریستی به سردار حجازی کذب محض است
سردار کوثری ادعای حمله بیوتروریستی به سردار حجازی کذب محض دانست و گفت: دشمنان با انتشار این گونه شایعات درصدد القای رعب و وحشت در میان ملت ایران هستند.

سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت سردار سید محمد حجازی، به تبیین رشادت ها و خدمات ارزنده وی در نیروهای مسلح پرداخت و گفت: سردار حجازی در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص، صداقت و اخلاق نیکوی خود به فعالیت های جهادی و انقلابی پرداخت و الگوی مناسبی برای نسل جوان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی تا پایان جنگ جانشین قرارگاه سپاه قدس بود، گفت: وی بعد از جنگ نیز مسؤولیت ها و سمت های مختلفی، همچون فرمانده سازمان بسیج مستضعفان، معاون ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین معاونت ستاد کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار کوثری با بیان اینکه سردار حجازی مدتی در لبنان به عنوان نماینده سپاه قدس، ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران مشغول به فعالیت بود، افزود: وی حضور مؤثری در میان گروه ­های جهادی لبنان همانند حزب الله و جهاد اسلامی داشت، اما سردار حجازی بعد از شهادت سردار سلیمانی به ایران بازگشت و به عنوان جانشین نیروی سپاه قدس به فعالیت مشغول شد.

وی در بخش دیگر سخنانش با رد شایعه حمله بیوتروریسم به سردار حجازی، گفت: دشمن روحیه شیطانی دارد و درصدد القای این ایده بوده که در تمام دستگاه های نظام اسلامی نفوذ دارد و می تواند هر اقدامی را انجام دهد و دشمنان با انتشار این گونه شایعات درصدد القای رعب و وحشت در میان ملت ایران هستند.

سردار حجازی

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سخنگوی سپاه پاسداران و پزشکان بیمارستان این موضوع را دقیقا بررسی و اعلام کردند که سردار حجازی چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده و به علت اینکه جانباز شیمیایی بود، در نهایت به شهادت رسید، از این رو هیچ گونه دلیلی بر حمله بیوتروریستی در ارتحال وی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سردار حجازی اقدامات پیروزمندانه بسیاری علیه رژیم صهیونیستی انجام داده، گفت: زمانی که سرداران مجاهد و فداکار ما به شهادت برسند، دشمنان ما ابراز خوشحالی می کنند، اما ناراحتی این حادثه برای حزب الله، حماس و گروه های جهادی منطقه است.

سردار کوثری با بیان اینکه سردار حجازی شناخت دقیقی به مسائل آسیب پذیری اسرائیل داشت، افزود: رژیم صهیونیستی از شهادت سرداران رشید اسلام ابراز خوشحالی می کند، زیرا سران اسرائیلی گمان می کنند با نبود چنین سردارانی می توانند به اهداف شوم و پلید خود در منطقه و ایران دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی و مخلصی وجود دارند که کار نیمه تمام سرداران شهید خود را با قوت به سرانجام و پایان برسانند، ابراز داشت: زمانی که شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسید، دشمنان گمان داشتند که پایان کار سپاه قدس و نیروهای جهادی در منطقه است، در حالی که مشاهده کردیم با قدرت و صلابت بیشتر سپاه قدس فعالیت خود را ادامه می دهد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
بیوتروریسم یا بیولوژیک ؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
رحمت الهی بر این سردار دلاور
0
1
عسل
Iran, Islamic Republic of
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
مثل‌هواپیمای‌اوکراینی‌که‌زدندو‌تکذیب‌کردند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
خدایشان رحمت کند
باید محکم جواب اسرائیلی های پدرسگ داده شود
0
0