۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۷۸۶۴۸
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

حوزه علمیه در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد

حوزه علمیه در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد
لرستان - حجت الاسلام مهدوی خواه با بیان اینکه حوزه در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد، گفت: برای ادامه راه انقلاب باید طلابی انقلابی و کارآمد تحویل جامعه داده شود.

حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به جایگاه و رسالت حوزه های علمیه در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: حوزه علمیه در شکل گیری انقلاب نقش بسزایی داشته و امروز نیز در ادامه راه انقلاب و در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

تربیت طلبه تراز انقلاب رسالت حوزه علمیه است

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به رسالت حوزه در تربیت جوانان انقلابی افزود: تربیت طلبه انقلابی در راستای حرکت در گام دوم انقلاب مؤثر است.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند و لازمه این مهم نیز تربیت طلبه تراز انقلاب است، باید طلابی تربیت شود که بتوانند در عرصه های مختلف در جهت رشد و تعالی جامعه، تقویت معنویت و مقابله با توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام مهدوی خواه با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن برای فروپاشی کانون خانواده ها، ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان بیان داشت: حوزه علمیه خواهران در مقابله با این دسیسه ها و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرین است.

وی اظهار داشت: تحکیم بخشی بنیان خانواده، روشنگری و بصیرت بخشی، ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، هدایت دینی جامعه در سایه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی راه مقابله با دسیسه های فرهنگی و لوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به ظرفیت عظیم حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و بیان داشت: باید از این ظرفیت در عرصه های مختلف و در رشد دینی و اخلاقی جامعه به خوبی استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات