۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۷۸۶۶۳

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه شهید صدوقی

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه شهید صدوقی
ثبت‌نام برای پذیرش طلبه در مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد پنج قم از میان داوطلبان مستعد و علاقمند مقطع دیپلم با حداقل معدل ۱۸ طلبه می پذیرد.

برخورداری از نظام آموزشی و پژوهشی پنجساله سطحی که حوزه با هدف عمق بخشی به مصالب و کوتاه نمودن دوره تحصیل، برگزاری دوره تابستانی علمی تربیتی و تفریحی مشهد مقدس به مدت ۴۰ روز، استفاده از طلاب فارغ التحصیل فاضل در عرصه تدریس، استفاده از مدیر گروه در راستای رشد و تربیت علمی معنوی طلاب از جمله مزایای تحصیل در مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ است.

همچنین تحصیل کنندگان در این مدرسه علمیه از مزایای دیگری همچون برگزاری دوره های تخصصی علمی معرفتی مهارتی در راستای تقویت توانمندی و کارآمدی طلاب، انتشار مقالات علمی طلاب در مجلات معتبر و شرکت در جشنواره‌ها، ساماندهی و استفاده از طلاب کارامد مدرسه در عرصه های تبلیغی و مدیریتی، بهره مندی مستمر از محضر اساتید اخلاق و دیدار با علما بهره مند خواهند شد.

علاقه مندان به تحصیل در مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 09107766943 و 02532917255 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات