۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۷۸۶۷۳

راه اندازی بیش از 450 کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور

راه اندازی بیش از 450 کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور
مسؤول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی بیش از 450 کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمد ادهمی مسؤول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران با اشاره به راه اندازی بیش از 450 کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: هدف از راه اندازی این کانون‌ها ثبت نام طلاب توانمند، مستعد، دارای بیان مناسب و خوش ‌برخورد مدارس علمیه خواهران کشور به عنوان سفیر رضوان جهت تبلیغ چهره به چهره و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش حوزه های علمیه خواهران است.

وی افزود: تاکنون بیش از 5000 بانوی طلبه مبلغ و خوش استعداد به عنوان سفیر رضوان در این کانون ها ثبت نام کرده‌اند تا در جمع های مؤمنانه، مراکز و تشکل های مردمی استان ها و شهرستان ها جهت تبیین راه و رسم طلبگی، برنامه‌های حوزه خواهران و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش فعالیت کنند.

مسؤول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران همچنین از برگزاری جلساتی برای سفیران رضوان به صورت مجازی و طی دو هفته از 26 فروردین تا 11 اردیبهشت 1400خبر داد و گفت: تاکنون تعداد 68 کلاس دوساعته برای این افراد برگزار شده و تا پایان طرح نزدیک به 170 کلاس برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به برگزاری کلاس هایی به صورت مجازی با حضور کنشگران اجتماعی غیرحوزوی اشاره کرد و ادامه داد: در این کلاس ها نیز کنشگران اجتماعی 28 استان کشور غیر از خراسان حضور خواهند داشت تا بتوانند در جهت تشویق و ترغیب خواهران و خانواده ها برای حضور دختران خود در حوزه های علمیه خواهران فعالیت داشته باشند

 ادهمی بیان داشت: کلاس های کنشگران اجتماعی نیز به مدت دو هفته از 26 فروردین سال جاری آغاز شده و تا 11 اردیبهشت 1400 ادامه خواهد داشت که در این مدت بیش از 135 کلاس با حضور کارشناسان و اساتید حوزوی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با راه اندازی قریب به 500 مدرسه در سراسر کشور آماده پذیرش و جذب خواهران مستعد و علاقه مند به فراگیری علوم دینی است و در این راستا ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران از 25 بهمن ماه 1399 آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات