۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۷۸۷۰۶
حجت الاسلام نیک بین:

مشکلات کشور نتیجه اعتماد به غرب و بی توجهی به داخل است

مشکلات کشور نتیجه اعتماد به غرب و بی توجهی به داخل است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مردم را مظهر اقتدار حکومت و نظام دانست و گفت: عملکرد بد و سوء مدیریت‌های برخی مسؤولان سبب دلسردی و نا امیدی مردم می شود.

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در  گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: در تمام کشورها مردم مظهر اقتدار حکومت هستند و هر چقدر رابطه مردم و حاکمیت بیشتر و بهتر باشد، اقتدار و امنیت در آن کشور بیشتر خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز داشت: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی به معنای اطمینان مردم و مهر تأیید به اصل حاکمیت و نظام است، مردم از این جهت در انتخابات شرکت می کنند که اصل حاکمیت و نظام را قبول دارند، اما خواهان تغییر دولت هستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات دشمنان خارجی نظام بر عدم حضور در انتخابات بر میزان مشارکت مردم بی اثر شده است، افزود: دشمنان و نفوذی های داخلی در کشور هستند که علیه نظام و حاکمیت فعالیت می کنند و همچنین عملکرد مسؤولان بی لیاقت و بی کفایت سبب دلسردی و ناامیدی مردم می شود و بر میزان مشارک تأثیر می گذارد.

انتخابات

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه مردم قطعا حضور و مشارکت بالایی در پای صندوق های رأی خواهند داشت، گفت: بیش از آنکه تحریم ها بر معیشت مردم تأثیرگذار باشد، مدیریت غلط و ناصحیح مسؤولان داخلی سبب به وجود آمدن تنگناهای معیشتی برای مردم شده؛ از این رو عملکرد بد و سوء مدیریت های برخی مسؤولان سبب دلسردی مردم می شود.

وی در ادامه سخنانش به شاخص های رییس جمهور کارآمد و انقلابی اشاره و ابراز کرد: رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید از سبک زندگی اشرافی گری به دور بوده و امید به غرب و خارج از کشور برای حل مشکلات نداشته و اعتقاد بر توان و بهره گیری از نیروهای داخل برای حل مشکلات داشته باشد و تمام همت خود را بر حمایت از تولیدات داخلی بگذارد./998/

ارسال نظرات