۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۷۸۷۱۷
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان:

ناتوانی بشر در برابر کرونا یک درس توحیدی است

ناتوانی بشر در برابر کرونا یک درس توحیدی است
اصفهان - حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ناتوانی جامعه بشری در مقابله با ویروس کرونا، گفت: این عجز در برابر یک ویروس برای ما یک درس توحیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، صبح امروز در نشست برخط طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان با موضوع ماه ضیافت الهی، به وضعیت دشوار کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این وضعیت سخت همه کشور را رنج می‌دهد و این مشکلات معیشتی و اقتصادی و این بیماری وضعیت دشواری را برای کشور ایجاد کرده است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به شرایط نامطلوب روحی جامعه به خاطر افزایش مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: اگر دستورات بهداشتی را کسی رعایت نکند ضمانت شرعی بر گردن او خواهد بود و کسی که باعث انتقال بیماری به دیگران شود در خصوص آن افراد مسؤولیت دارد.

وی با بیان اینکه باید توجه ما با عالم غیب و ارتباط با خداوند متعال در این شرایط بیشتر و بهتر بشود، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان هستیم که برکات بسیاری از سوی خداوند متعال به واسطه توجه ویژه خداوند به بندگان در ماه مبارک رمضان، شامل ما می‌شود باید در این مسأله ارتباط معنوی بیشتر توجه کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به معنویت و ارتباط معنوی با خداوند متعال، تصریح کرد: بشر امروز در مقابله با ویروس کرونا به ناتوانی و عجز رسیده است و این یک درس توحیدی برای ما است که فقط پزشکی و علم و دانش امروزی نمی‌تواند حلال مشکلات باشد بلکه یک مواردی هست که کار ما فقط از طریق ارتباط با عالم غیب حل خواهد شد و باید دقت کنیم که تنها پناهگاه ما خداوند متعال است.

حجت الاسلام بهرامی توبه و استغفار در ماه مبارک رمضان را عامل جذب برکات الهی عنوان کرد و گفت: باید با توسل به خداوند متعال و توجه ویژه به ادعیه سفارش شده برای ماه مبارک رمضان و استمرار داشتن بر ذکر صلوات بتوانیم خلأ معنویت خود را برطرف کرده و متوسل به خداوند متعال و امام زمان(عج) برای برطرف شدن گرفتاری‌های خود و مردم بشویم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات