۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۷۸۷۶۵
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

القای ناکارآمدی نظام؛ حربه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

القای ناکارآمدی نظام؛ حربه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات
امام جمعه قزوین سرنوشت ساز‌ترین صحنه سیاسی کشور را انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: دشمن با القای ناکارآمدی نظام درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم مشارکت حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: سرنوشت ساز ترین صحنه سیاسی و اجتماعی کشور انتخابات ریاست جمهوری است که مردم شریف ایران به اهمیت آن آگاه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات کشور، تصریح کرد: نباید احزاب و جریانات سیاسی کشور حضور حداکثری مردم را نادیده بگیرند و آن را بی اهمیت جلوه دهند.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: همانگونه که مردم در اصل پیدایش انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مشارکت مناسبی داشتند و شاهد کسب پیروزی در جنگ و افزایش اقتدار ملی شدیم، همچنین مردم در صحنه انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

هدف دشمنان دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با القای ناکارآمدی نظام درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: باید چهره های تأثیر گذار سیاسی و اجتماعی با حضور در مساجد و بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی، اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی و شاخص های دولت کارآمد و انقلابی را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

مساجد بهترین فرصت برای دعوت مردم در جهت حضور پرشور در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با انتقاد از اتخاذ سیاست های دوگانه دولت در محدودیت های کرونایی، افزود: متأسفانه در آستانه انتخابات برخی بی رحمانه عرصه و فرصت مهم مساجد در جهت ارتباط معنوی، فرهنگی و اجتماعی را از جغرافیای ارتباطی مردم حذف می کنند؛ در حالی که می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به شاخص های رییس جمهور دولت کارآمد و انقلابی، گفت: هر کسی مسؤولیت اساسی و مهمی در نظام اسلام برعهده می گیرد، باید اقامه و برپاکننده آیین و معارف دینی در تمام امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

برخی نگاه غرب زده و اجانب را در داخل کشور دنبال می کنند

وی با بیان اینکه برخی نگاه غرب زده و اجانب را در داخل کشور دنبال می کنند و این امر خسارت های بزرگ و جبران ناپذیری برای نظام به دنبال خواهد شد، افزود: باید نظام اسلامی استقلال سیاسی از بیگانگان داشته باشد و طبق دین اسلام تسلط اجانب بر مسلمانان نفی شده است، اما متأسفانه در این دوره ریاست جمهوری، دولتمردان در حل مشکلات داخلی کشور، چشم امید به بیگانگان داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: بعد از انقلاب، بارها شاهد این امر بودیم که هر زمانی در برابر بیگانگان و دشمنان محکم ایستادگی کردیم، اقتدار و قدرت ایران در منطقه افزایش یافت و هر زمانی که به قدرت اجانب تکیه کردیم، شاهد خسارت های جبران ناپذیر برای کشور بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابزار داشت: رییس جمهور تراز انقلاب باید بسترهای ایجاد عدالت و قسط عمومی را در جامعه مهیا کند و همچنین باید تمام تلاش و کوشش خود را در عرصه خدمتگزاری به مردم و بهبود معیشت آنها به کار گیرد./998/

ارسال نظرات