۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۷۸۸۰۹
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

امروز اسرائیل به ضعیف ترین موجود جهان تبدیل شده است

امروز اسرائیل به ضعیف ترین موجود جهان تبدیل شده است
حجت الاسلام دومکی در دیدار علمای اهل سنت پاکستان، گفت: امروز اسرائیل به ضعیف ترین موجود جهان تبدیل شده و نابودی آن حتمی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در دیدار مولانا عبدالحق هاشمی دبیر جماعت اسلامی در ایالت بلوچستان پاکستان، دانشمند برجسته اهل سنت دکتر عطا الرحمن و حقوق دان راهب خان بلیدی و دیگر روحانیون و شخصیت های اهل سنت، دعوتنامه شرکت در کنفرانس «فلسطین و قدس» که توسط بنیاد فلسطین پاکستان برگزار می شود را تقدیم کرد.

حجت الاسلام دومکی در این دیدار با بیان این که بیت المقدس و قبله نخست جهان اسلام مرکز عشق و ارادت مسلمانان جهان است، گفت: اشغال قدس شریف و سرزمین انبیاء و اوصیاء الهی فلسطین، به دست نحس ترین موجود جهان اسرائیل پذیرفتنی نیست.

وی افزود: حل این مسئله فقط یک راه دارد و آن پایان اشغال رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان است و سرنوشت فلسطین به دستان مردم فلسطین سپرده شود.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که قدرت های غربی از جمله آمریکا در جنایت های اسرائیل غاصب مشارکت دارند، اظهار داشت: خون های ریخته شده بر خاک فلسطین، روزی اثر خود را نشان خواهد داد و چنان که رهبر انقلاب اسلامی حضرت الله العظمی خامنه ای فرموده اند همه ما جشن آزادی قدس شریف را در فلسطین برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید به این که ما از تمام جنبش های آزادی قدس شریف حمایت می کنیم، تصریح کرد: امروز اسرائیل تبدیل به ضعیف ترین موجود جهان شده است، نابودی آن حتمی است و از سوی دیگر جنبش های آزادی فلسطین بیش از پیش مستحکم تر و قویتر می شوند./988/

امروز اسرائیل به ضعیف ترین موجود جهان تبدیل شده است، نابوی آن حتمی است

ارسال نظرات