۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۷۸۸۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

سپاه با داشتن پشتوانه مردمی و ملی روز به روز مقتدرتر از گذشته می شود

سپاه با داشتن پشتوانه مردمی و ملی روز به روز مقتدرتر از گذشته می شود
کرمانشاه - حجت الاسلام جلیلیان گفت: سپاه با داشتن پشتوانه مردمی و ملی روز به روز مقتدرتر از گذشته می شود و بی شک این اقتدار مرهون روحیه انقلابی و مردمی این نیرو است.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل، با تبریک ماه مبارک رمضان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل در اردیبهشت سال 58 یک تدبیر حکیمانه از سوی ایشان بود که امروز نتیجه این دور اندیشی امام خمینی (ره) را به عینه در همه عرصه ها می بینیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به  دستور امام خمینی (ره) در آن روزهای پرالتهاب توانست بسیاری از معادلات و توطئه دشمنان را خنثی نماید و عملا سپاهیان جان برکف با روحیه انقلابی و اسلامی خود توانستند شرایط سخت آن دوران را مدیریت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: از سوی دیگر سپاه پاسداران که از بطن جامعه و مردم بود در 8 سال جنگ تحمیلی با دستانی خالی ولی با ایمانی راسخ در برابر حمله همه جانبه رژیم بعثی و اذنابش قرار گرفت و حماسه های ماندگاری در تاریخ انقلاب رقم زد.

حجت الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز هم سپاه در بسیاری از عرصه ها توانسته است که زمینه خودکفایی در بحث علمی، صنعتی و دفاعی را مهیا سازد تا جایی که قدرت و اقتدار سپاه بسیاری از تهدیدات امنیتی دشمنان در منطقه را عملا خنثی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید گفت که امروز سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح همانند سدی محکم و نفوذناپذیر قرار گرفته اند و همین تعامل و همبستگی باعث شده است که استکبار جهانی و نظام سلطه به ویژه رژیم منحوس صهیونیستمی جرات هیچ گونه تعدی و تهدید علیه این انقلاب الهی را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از توطئه های گروهک های تروریستی و ضدبشری توسط سپاه پاسداران خنثی سازی شده است، بیان داشت: در این سالها که تروریست بین المللی و منطقه ای به مانند داعش و دیگر گروهک های تروریستی و جنایتکار که به نوعی مزدوران نظام استکبار هستند با وجود قدرت سپاه و بسیج امروز در انزوا و در مسیر افول قرار گرفته اند.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر در حوزه سازندگی و آبادانی نقش سپاه در کشور بسیار چشمگیر است و در این ایام کرونایی شاهد اقدامات شایسته و ماندگار سپاه در قالب گروه های جهادی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه ادامه داد: سپاه با داشتن پشتوانه مردمی و ملی روز به روز مقتدرتر از گذشته می شود و بی شک این اقتدار مرهون روحیه انقلابی و مردمی این نیرو است.

حجت الاسلام جلیلیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش های علمی، فناوری و ... زمینه ساز تحولات شگرفی در کشور شده است و بی گمان استمرار این حرکت می تواند ضمن تقویت اقتدار این نظامی اسلامی زمینه ساز خنثی سازی تمامی تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب شود./1400/

ارسال نظرات