۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۸۸۵۲
حجت الاسلام سقای بی ریا در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

استفاده جریان های غرب گرا از ترفندهای مختلف برای رأی آوری

استفاده جریان های غرب گرا از ترفندهای مختلف برای رأی آوری
حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: مدافعان تفکر نگاه به غرب از هر ترفندی برای رأی آوردن استفاده می کنند اما مردم با ترفندهای آنها آشنا هستند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند.

حجت الاسلام سقای بی ریا معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انتخابات برای ما و برای دشمنان کشور امری بسیار مهم است اظهار داشت: در برهه ها و شرایط مختلف اهمیت انتخابات متفاوت می شود و با توجه به شرایط فعلی این امر بسیار مهم تر است.

وی گفت: این اولین انتخابات بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبرانقلاب است بنابراین به این موضوع باید توجه ویژه ای داشته باشیم و به گونه ای به انتخابات نگاه کنیم که متفاوت از گذشته باشد.

حجت ‎الاسلام سقای بی ریا بیان داشت: با توجه به تسلط 8 ساله دیدگاهی که همواره نگاه به بیرون داشت و مخصوصا آمریکا را قدرت اصلی در دنیا می دانست که برجام هم با این دید بوده است، اهمیت انتخابات و انتخاب فرد اصلح بیشتر می شود؛ البته رهبر انقلاب در خیلی از موارد ترمز کار را کشیدند و باعث شدند برنامه های تضعیف کننده نظام متوقف شود.

وی با تأکید بر این که 8 سال بی توجه به داخل کشور بودیم و کم کاری های بسیاری از سوی دولت صورت گرفت، انتخابات پیش رو را حائز اهمیت دانست و گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می توانند موفقیت های کشور را بیش از پیش کنند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، ابراز کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که توانایی تحقق شعار سال را داشته باشد.

مدافعان تفکر نگاه به غرب از هر ترفندی برای رأی آوردن استفاده خواهند کرد

وی یکی از شرایط رییس جمهور اصلح را شناخت کشور و حل مشکلات دانست و افزود: مسلما مدافعان تفکر نگاه به غرب از هر ترفندی برای رأی آوردن استفاده خواهند کرد اما مردم در این مدت با ترفندهای آنها آشنا شده و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند.

حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: نباید اشتباه استراتژیک دیگری مرتکب شویم و دوباره گول وعده و وعیدها را بخوریم؛ خصوصا از کسانی که دنبال‌رو روند قبلی هستند و راه قبل را در سیاست و مدیریت پیش می گیرند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که رییس جمهور آینده باید با فساد مبارزه و در برقراری عدالت در جامعه تلاش کند، اظهار داشت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که عدالت محور باشد، مشکلات معیشتی آنها را حل کند و ظرفیت های نزدیک به فعلیت را با برنامه ریزی به وقوع برساند.

وی با اشاره به آیه شریفه وَلَتَسْمَعُنَّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلِكُمْ وَمِنَ الَّذِينَ أَشْرَكُوا أَذًى كَثِيرًا، بر ضرورت دشمن شناسی و مقاومت در برابر استکبار جهانی تأکید و بیان کرد: دشمن با شما مقابله خواهد کرد و به شیطنت های خود ادامه خواهد داد.

دشمنان قدرت ایران را پذیرفته اند

حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان اینکه دشمنان از حمله نظامی کاملا مایوس شده و قدرت ایران را پذیرفته اند، گفت: به فضل الهی آیه شریفه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ محقق شده است و مردم باید با شرکت حداکثری و انتخاب اصلح که نتیجه آن تشکیل یک دولت مقتدر و همراه با رهبری است، از نظر اقتصادی هم دشمن را مایوس کنند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بر ضرورت توجه به تولید داخل تأکید کرد و گفت: اگر ما قوت درونی خود را افزایش دهیم، تحریم های ظالمانه دشمن برای طولانی مدت برداشته خواهند شد و کلا بی اثر می شوند.

ضرورت وحدت نیروهای انقلاب

وی وحدت و اجماع نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو را امری بسیار مهم ارزیابی کرد و با توصیه به کاندیداهای جریان انقلابی، افزود: نیروهای انقلاب باید از تشتت دوری و با پرهیز از اختلافات بر روی کاندیدای اصلح وحدت و تمرکز کنند.

حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان این که شعارها و وعده های انتخاباتی نباید ما را از انتخاب صحیح دور کند، ابراز کرد: باید تجربه این 8 سال را مد نظر قرار داده و نگذاریم کسانی با حرف و بدون عمل دوباره امکانات کشور را در اختیار بگیرند.

وی با تأکید بر این که دشمن در ایام انتخابات به شبهه افکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی علیه جریان انقلابی اقدام خواهد کرد، گفت: مردم و نیروهای انقلابی باید خود را برای مقابله با توطئه های دشمن آماده کنند و با بصیرت اسیر شانتاژهای خبری نشوند.

ارسال نظرات