۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۷۸۹۰۴
قالیباف:

سردار حق‌بین از فرماندهان دلیر دفاع از حریم اهل بیت بود

سردار حق‌بین از فرماندهان دلیر دفاع از حریم اهل بیت بود
رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج ملکوتی سردار محمدعلی حق‌بین را تسلیت گفت و تاکید کرد: سردار حق‌بین از فرماندهان دلیر دفاع از حریم اهل بیت (ع) بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت فرمانده دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز سپاه پاسداران سردار محمدعلی حق‌بین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی فرمانده دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز سپاه پاسداران سردار محمدعلی حق‌بین موجب تاسف و تاثر گردید.

این مجاهد سلحشور از فرماندهان شجاع و دلیر عرصه‌های دفاعی و جهادی در جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام بودند که در طول سال‌های متمادی خستگی‌ناپذیر و متعهدانه و با رشادت در میادین نبرد با دشمنان و تقویت بنیه دفاعی کشور اهتمام داشتند که فرماندهی لشکر عملیاتی قدس گیلان و مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه از مهمترین مسئولیت‎های ایشان بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان گیلان، همرزمان، دوستداران و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت الهی و محشوری با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
جوانان مومن و غیور انقلابی! فرصت را غنیمت بشمارید و برای سربازی و خدمتگذاری به حضرت بقیه الله الاعظم در حوزه های علمیه ثبت نام کنید.
1
0
سید عارف نوریان
Sweden
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
درود بر قالیباف قهرمان
دکتر منتظریم بیایی به صحنه مبارزات انتخاباتی تا در مناظرات پاسخهای قاطع و عالمانه به این جماعت اصلاحات زاویه دار با انقلاب و نظام بدهی.
0
0