۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۷۸۹۸۴

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
افشاگری عمادالدین باقی درباره نفوذ سازمان سیا، اسرائیلی ها هم می‌ دانند؛ ولی ما نه!، دولت می خواهد قانون اقدام راهبردی مجلس را بفروشد، اصلاح‌طلبانی که شریک جرم دولت روحانی هستند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، افشاگری عمادالدین باقی درباره نفوذ سازمان سیا، اسرائیلی ها هم می‌ دانند؛ ولی ما نه!، دولت می خواهد قانون اقدام راهبردی مجلس را بفروشد، اصلاح‌طلبانی که شریک جرم دولت روحانی هستند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

افشاگری عمادالدین باقی درباره نفوذ سازمان سیا

حمید داودآبادی در صفحه اینستاگرام خود نظر عماد باقی درباره دوستان غرب نشینش را منتشر کرد.  


عمادالدین باقی: "ماهیت سمینارهای بظاهر علمی و نحوه استفاده غیرمستقیم از روحانیون برای بذل توجه بیشتر و روشن شدن ماهیت چنین سمینارهایی(که درکشورهای خارجی پیرامون شناخت اسلام تشکیل میگردد) –که می‌تواند شرکت در یک سمینار علمی و دانشگاهی و نشر اسلام در دل استکبار جهانی و محیط دانشجویی آن تلقی گردد–لازم به گفتن است که اصولا دانشگاههای امریکا نقش یکی از عمده ترین شعبه های اطلاعاتی و تحقیقاتی سازمان سیا(سازمان جاسوسی آمریکا) را در اختیار دارد.

کشورهای اروپای غربی و متحدین امریکا نیز از دائره مطالعات در زمینه های فوق خارج نیستند. سازمان سیا پیرامون هر موضوع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و...که نیاز به اطلاعات تحقیقی داشته باشد آن موضوع را در قالب سوژه های تحقیقاتی دراختیار عوامل مستقیم خود در دانشگاهها یا توسط آنها دراختیار سایر دانشجویان قرار میدهد و از حاصل آن بهره مند می‌گردد.

بنابراین یکی از منابع اطلاعاتی امریکا، دانشگاهها، دانشجویان تابعه و دانشجویان میهمان و سمینارهای بظاهر علمی و پژوهشی است که در دانشگاه یا خارج از آن برگزار میشود و نمونه ای از آن بانی شدن دانشگاه پرینستون امریکا در دائر نمودن سمینار بحث پیرامون عدالت در حکومت اسلام از نظر شیعه می‌باشد. همان دانشگاهی که داروهای تغییردهنده آگاهی برای نخستین بار توسط سازمان سیا در آنجا آزمایش شد و برای این سمینارها نوعا از اشخاص غافل نیز بهره برداری می شود. "

داودآبادی در بخش پایانی مطلب خود با اشاره به سوابق "عمادالدین باقی" نوشت:
از تئوریسین های فرهنگی اصلاح طلبان
نویسندۀ کتاب خاطرات آیت الله منتظری
شاگرد برجستۀ سعید حجاریان

کتاب "کاوشی درباره روحانیت" ع. باقی. ۱۳۶۴ - قم

جوایز دریافتی عمادالدین باقی از غربی‌ها:
جایزه بنیاد مطبوعاتی بریتانیا، سال ۲۰۰۸
جایزه شجاعت مدنی از بنیاد پارکینسون، سال ۲۰۰۴
جایزه کمیسیون ملی حقوق بشر فرانسه
جایزه مارتین انالز، سال ۲۰۰۹
و...

 

اسرائیلی ها هم می‌ دانند؛ ولی ما نه!

کانال سورنا با انتشار کلیپ سخنان سخنگوی کاخ سفید نوشت: این سخنانِ پشت پرده و بر حسب تحلیل نیست! عین جملات سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس اخیر وی است.

خیلی روشن و شفاف می‌گوید: ما اسرائیل را به عنوان شریک مهم خود، در جریان مذاکرات و اهدافمان قرار داده‌ایم.

از آن طرف، تیم مذاکره‌کننده‌ ایرانی در حالی همچنان در حال مذاکره برای بازگرداندن آمریکا به برجام است که ما مردم، بر خلاف اسرائیلی‌ها از جزئیات مذاکرات بی‌اطلاعیم!

 

دولت می خواهد قانون اقدام راهبردی مجلس را بفروشد

مالک شریعتی نماینده تهران در کانال تلگرامی خود با انتشار اظهارات اخیر جهانگیری و روحانی نوشت:

‏علت اصرار روحانی و ظریف بر تقسیم تحریمها و راستی آزمایی سریع چیست؟

قانون اقدام راهبردی، ایران را در موقعیت برتر و بهترین شرایط برای ‎انتفاع اقتصادی مردم از لغو تحریمها قرار داده، اما دولتی منفور، میخواهد کل این آورده استثنایی را برای افزایش محبوبیت جریان خود در انتخابات۱۴۰۰ بفروشد.
 

دولت می خواهد قانون اقدام راهبردی مجلس را بفروشد

دولت می خواهد قانون اقدام راهبردی مجلس را بفروشد

 

اصلاح‌طلبانی که شریک جرم دولت روحانی هستند

علی رجبی رییس اداره امور اخبار مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: در تاریخ می‌نویسند، درست در زمانیکه کشته‌های کرونایی کشور ۳۵۰ نفر عبور کرد و نیمی از آن به تهران‌ تعلق داشت، شورای شهر و شهرداری برخواسته از لیست‌امید، مانع تعطیلی ‎طرح ترافیک شد.

اصلاحطلبان شریک‌جرم ‎دولت روحانی هستند.

اصلاح‌طلبانی که شریک جرم دولت روحانی هستند

 


‏علت اصرار روحانی و ظریف بر تقسیم تحریم‌ها و راستی‌آزمایی چیست؟

مالک شریعتی نماینده مجلس درباره علت اصرار روحانی و ظریف بر تقسیم تحریم‌ها و راستی آزمایی سریع در کانال تلگرامی خود نوشت: قانون اقدام راهبردی، ایران را درموقعیت برتر و بهترین شرایط برای ‎انتفاع اقتصادی مردم از لغو تحریمها قرارداده، اما دولتی منفور، میخواهد کل این آورده استثنایی را برای افزایش محبوبیت جریان خود در انتخابات۱۴۰۰ بفروشد.

 

‏علت اصرار روحانی و ظریف بر تقسیم تحریم‌ها و راستی‌آزمایی چیست؟

 

‏علت اصرار روحانی و ظریف بر تقسیم تحریم‌ها و راستی‌آزمایی چیست؟

 


واکنش جبرائیلی به سوء‌استفاده از اظهاراتش درباره انتخابات

سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس  مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏در برنامه بدون توقف، مطالبه‌ای درباره ضرورت انتشار برنامه کاندیداها برای قضاوت نخبگان مطرح کردم که ظاهرا مورد سوء استفاده برخی افراد علیه جریان انقلابی قرار گرفته است. کشور را نه بدون برنامه می‌توان اداره کرد و نه تک نفری. مطالبه تیم و برنامه حق است، اما مرادم شخص خاصی نبوده است.

واکنش جبرائیلی به سوء‌استفاده از اظهاراتش درباره انتخابات

 


کودکانی که سالها زیر مشت و لگد آمریکا و اسراییل هستند

کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: ‏کودک‌ آزاری اون بچه استقلالی اذیتتون کرده؟

از ته قلبتون ناراحت شدین؟

کودکان فلسطین و عراق و یمن و سوریه و افغانستان و... سالها است زیر مشت و لگد و بمب آمریکا و اسرائیل دارن زجر میکشن.

 

کودکانی که سالها زیر مشت و لگد آمریکا و اسراییل هستند

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات