۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۷۸۹۸۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

پویش سراسری «مهرواره محله همدل» در کاشان برگزار می‌شود

پویش سراسری «مهرواره محله همدل» در کاشان برگزار می‌شود
اصفهان - حجت الاسلام بصیرتی از برگزاری پویش سراسری «مهرواره محله همدل» در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت‌های مردم در محله‌های شهرستان کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: در این پویش مشکلات حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی برگزارمی شود افزود: فعالان فرهنگی، هیئت امنای مسجد، هیئات مذهبی، کانون فرهنگی هنری مساجد، گروه‌های جهادی و امامان جماعات به عنوان محور این پویش هستند.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در محلات برگزار می‌شود، اظهارداشت: با اجرای این طرح از ظرفیت محلات و مجموعه‌های آن برای مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: در قالب این طرح مسائل و مشکلات محلات به مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌ بخشی تقسیم می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: فعالان فرهنگی و اجتماعی و جهادی محلات می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ و مراجعه به سایت مهرواره برای ثبت مسائل و آموزش حل مشکلات محل اقدام کنند، ضمن اینکه از ظرفیت دستگاهها، افراد متمکن و صاحب نفوذ در حل مسائل و مشکلات استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، طرح سراسری «مهرواره محله همدل» در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره نیز همزمان عید قربان تا غدیر پیش‌بینی شده است و از گروه‌های برتر در سه مرحله با هدایای ارزشمند تقدیر خواهد شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات