۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۷۸۹۹۰

نظرسنجی رسا درباره بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات ١۴٠٠

نظرسنجی رسا درباره بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات ١۴٠٠
مخاطبان خبرگزاری رسا با شرکت در نظرسنجی این رسانه حوزوی نظر خود را درباره «بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات ١۴٠٠» اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی انتشار نظرسنجی خبرگزاری رسا در خصوص بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات ١۴٠٠، مخاطبان این خبرگزاری نظرات خود را درباره آن از طریق شرکت در نظرسنجی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، «معرفی نامزدهای کارآمد، مقبول و امید آفرین» با کسب 55.1 % بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات 1400 از دیدگاه مخاطبان شناخته شد.

همچنین «تبیین علل ناکارآمدی دولت و تفکیک آن از نظام» با 28.57 درصد، «بیان دستاوردهای نظام در گام اول انقلاب» با 8.16 درصد و «تأکید بر وظیفه دینی و ملی در تعیین سرنوشت» با 8.16 درصد از دیگر گزینه های این نظرسنجی بود./841/

بهترین راه برای افزایش امید و مشارکت در انتخابات ١۴٠٠ چه بود؟

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
انشا…که جناب آیت ا…رئیسی تو دستگاه قضا تا اتمام ماموریت تحول تو قوه قضاییه می مونه ، شما هم به نیابت از مردم تلاشتونو بکنید، ولی اگر قرار شد ایشان در انتخابات شرکت کنن حتما می بایستی فردی شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش و خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد و تا قبل از رفتن انشا… تکلیف پرونده دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباریف..ک مرکزی توسط دادگاه انقلاب و همچنین در صورت امکان سایر پرونده ها ی موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم مالی مشخص گردد تا تیر کسانی که به دنبال بیرون کشیدن آیت ا….رئیسی از قوه قضاییه بوده اند به سنگ بخورد.
2
2
مهدوی امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
به نظر حقیر گزینه چهار از همه مهم تر است و تعجب می کنم چرا این قدر کم رای آورده؛ دوستان بررسی کنید
1
2
ارحمنی یا رب
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
لطفا تحلیل نتایج نظرسنجی را نیز بنویسید. ممنونم
3
0
عبدالله بصیری
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
توی یکی از گزینه ها تون تفکیک ناکارآمدی دولت از نظام است؛ به نظر مردم چندان تفاوتی بین نظام و دولت قائل نیستن؛ دولت اسلامی عنصر اجرایی انقلاب و نظام است مگه میشه تفکیک شون کرد و گفت هر کجا ناکارآمدی بوده از ناحیه دولت بوده و هر کجا موفقیت بوده نظام دخیل بوده.
این شاید برای خواص قابل درک و تحلیل باشد ولی برای توده مردم نه
سپاس گزارم
1
0
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
چه معنی داره تفکیک دولت از نظام این کار یعنی فریب مردم، میخوان خوبی بوده بندازن گردن نظام بدی گردن دولت خوب بلدین دروغ بگین
0
0