۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲
کد خبر: ۶۷۸۹۹۹
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

رفع حداکثری مشکلات معیشتی طلاب؛ اولویت مرکز خدمات در دوره جدید

رفع حداکثری مشکلات معیشتی طلاب؛ اولویت مرکز خدمات در دوره جدید
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در سمت ریاست مرکز خدمات، گفت: باید نسبت به رفع مشکلات طلاب توجه حداکثری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گفت: نسبت به دوران مدیریت حجت الاسلام والمسلمین ربانی در مرکز خدمات احساس رضایت قابل توجهی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه هیچ نقطه تاریکی در زندگی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی وجود ندارد، گفت: بنده از سال ۴۳ با آقای ربانی آشنا هستم؛ ایشان همواره برای انقلاب و اسلام دل می‌سوزاند و برای حل مشکلات طلاب کار و تلاش می کرد.

استاد حوزه علمیه افزود: حجت الاسلام والمسلمین ربانی همواره با مواضع انقلابی و روشن در مسیر ولایت حرکت کرده و با تواضع و گرمی با طلاب برخورد می‌کرد؛ با توجه به خدمات شایسته و تلاش وافر حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پاسخگویی و رفع و رجوع امور طلاب و ارباب رجوع باید وی را یک مدیر موفق دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز کرد: این امید می رود که پس از خداحافظی حجت الاسلام و المسلمین ربانی از مرکزخدمات، از ظرفیت فراوان وی به عنوان یک مدیر همسو با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب در سایر سازمان ها و نهادهای حوزوی و نظام اسلامی استفاده کامل شود.

استاد حوزه علمیه افزود: با توجه به امکانات موجود حوزه علمیه و مرکز خدمات به نظر می رسد که در دوران مدیریت حجت الاسلام و المسلمین ربانی کوتاهی صورت نگرفته باشد؛ با این حال در حال حاضر طلاب مشکلات معیشتی فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی آزاردهنده موجب مانع در حرکت رو به جلو علمی و اخلاقی طلاب جوان می شود، اظهار داشت: در حال حاضر طلاب سطوح مقدمات مخصوصاً محصلین جوان و در آستانه ازدواج، رنج فراوانی را از لحاظ معیشتی تحمل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین محمدی در سمت ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه، عنوان کرد: امیدواریم در دوره مدیریت ایشان گام‌های بلندتری برای حل مشکلات معیشتی طلاب برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان استاد حوزه علمیه از مشکلات جدی طلاب آگاهی دارد، بیان داشت: باید در دوره جدید مدیریت مرکز خدمات در صورت وجود امکانات و اقتضای شرایط توجه حداکثری نسبت به رفع مشکلات طلاب صورت گیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
درودبرحاج آقا، سخنان پرمغز و دقیقی بود
2
0