۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۰۳۶

مراسم شب‌های قدر در کاشان با رعایت پروتکل‌ ها در فضای باز برگزار می‌شود

مراسم شب‌های قدر در کاشان با رعایت پروتکل‌ ها در فضای باز برگزار می‌شود
اصفهان - حجت الاسلام بصیرتی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی جلسه اخیر ستاد کرونا برگزاری مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر در کاشان در فضای باز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در جلسه اخیر ستاد کرونای استان و کشور چگونگی برگزاری مراسم شب‌های قدر و نماز عید مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اعلام دبیر ستاد استانی کرونا در شهر‌های با وضعیت قرمز براساس دستورالعمل‌ های ابلاغی برگزاری مراسم در فضای باز امکان پذیر خواهد بود، افزود: براساس این مصوبه حداکثر زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر ۲ ساعت خواهد بود.

حجت الاسلام بصیرتی اضافه کرد: محدودیت تردد‌ها که در حال حاضر از ساعت ۲۲ تا سه بامداد است در شب‌ های قدر لغو خواهد شد تا مومنان برای حضور در مراسم شب‌های احیاء با سهولت رفت و آمد کنند.

رئیس اداره تبلیغات کاشان با اشاره به روند صعودی شیوع بیماری کرونا در کشور و وضعیت حاد هفت استان، گفت: از آن جایی که بین عدم رعایت پروتکل‌ها و افزایش میزان بیماری رابطه مستقیمی وجود دارد از شهروندان کاشانی تقاصا می‌شود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کنترل بیماری کمک کرده و سبب مضاعف شدن کارکادردرمان نشوند و سلامتی خود و دیگران را حفظ کنند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات