۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۷۹۰۵۲

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
اسراییل در جریان مذاکرات باشد اما نمایندگان مجلس نه، می خواهند کشور روی آرامش را ببیند یا نه؟، تنها کشور سازنده واکسن کرونا در خاورمیانه، پایبندی کامل دولت به یک قانون! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، اسراییل در جریان مذاکرات باشد اما نمایندگان مجلس نه، می خواهند کشور روی آرامش را ببیند یا نه؟، تنها کشور سازنده واکسن کرونا در خاورمیانه، پایبندی کامل دولت به یک قانون! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

اسراییل در جریان مذاکرات باشد اما نمایندگان مجلس نه

محمدحسین پیریایی کارشناس مسائل دینی در توییتر نوشت: ‏سخنگوی کاخ سفید رسماً اعلام کرده که اسراییل را مو به مو در جریان جزئیات مذاکره می گذاریم

اون موقع نماینده مردم مشهد و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی رسماً در مجلس فریاد میزنه که ما خبر نداریم چه اتفاقی در مذاکرات در حال وقوعه!

اسراییل در جریان باشه، نمایندگان ما نه؟

اسراییل در جریان مذاکرات باشد اما نمایندگان مجلس نه

 

 

می خواهند کشور روی آرامش را ببیند یا نه؟

محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: حکایت مدعیان اعتدال و اصلاحات، حکایت دانش آموزی است که تمام فرصت درس خواندن را تباه کرده و حالا تقلا می کند تا هر طور شده، امتحان به تعویق بیفتد. اما انتخابات، زنگ حساب است. نه می شود برای قصور و تقصیر ها، قصه سر هم کرد و نه انتخابات را تعطیل کرد.

نظرسنجی های دولت می گوید محبوبیت روحانی به زیر هفت درصد رسیده و به قول زیباکلام، بالای 90 درصد رای دهندگان، به اصلاح طلبان به خاطر این تجویز، بد و بیراه می گویند.

چاره چیست؟ زمزمه تعویق انتخابات! اول بار، نشریه اصلاح طلب "امید جوان" بود که با بهانه کردن کرونا تیتر زد "انتخابات را عقب بیندازید؛ سرعت گرفتن واکسیناسیون و بهبود اوضاع اقتصادی در صورت توافق وین و عبور از موج کرونا، شرایط را مساعد تر می کند"!

سپس محسن هاشمی رئیس شورای شهر اظهار داشت "برگزاری انتخابات، پیک چهارم کرونا را به پیک پنجم تبدیل می‌کند و  رکورد تلفات را می شکند". امروز هم خانم آذر منصوری، (سخنگوی جبهه اصلاحات و قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت) خواستار تعویق انتخابات شده و گفته است: "دولت می‌تواند به خاطر شیوع کرونا، پیشنهاد تعویق را به مجلس ارائه دهد و مجلس هم با قید دو فوریت بررسی کند. این تنها راهکار است".

به یک ماه قبل برگردیم. کرونا به خاطر محدودیت های اعمال شده، در حال مهار بود و تعداد قربانیان روزانه به هفتاد نفر کاهش یافته بود. اکثر اعضای ستاد ملی مهار کرونا، برای تثبیت این روند، منطبق با نظر کارشناسان، خواستار تداوم محدودیت های سفر در ایام نوروز شدند.

اما آقای روحانی یک تنه نظر کارشناسان را زیر پا گذاشت و ادعا کرد "به نظر من از پیک کرونا عبور کرده ایم"! مسافرت ها مجاز اعلام شد و شیوع کرونا دوباره شدت گرفت؛ تعداد قربانیان و مبتلایان پنج برابر شد.

حالا سه هفته است که در بحبوحه رکود اقتصادی، کسب و کارها وادار به تعطیلی شده اند. اقتصاد کشور تا پیش از این به خاطر کرونا، متحمل 250 هزار میلیارد تومان خسارت شده بود. می شد این خسارت ادامه پیدا نکند. اما آن تدبیر سوال برانگیز نگذاشت نقطه پایان، بر خسارت گذاشته شود.

این چگونه مدیریتی بود که معضلی در حال مهار را مجددا تبدیل به چالشی جدی کرد؟ چرا نمی گذارند شرایط، عادی و اوضاع کشور با ثبات شود؟ آیا این تکرار همان سوء مدیریتی نیست که فتنه بنزینی را شعله ور کرد؟

به یاد دارید که سردبیر نشریه حزب "اتحاد ملت" (صدا)  پس از شوک بنزینی گفت "روحانی می‌خواست به هر قیمتی شده، دوباره مذاکره کند. اینجا بود که قمار کرد. وقتی دید چیزی دستش ندارد، بنزین را گران کرد تا جامعه به شرایط اقتصادی واکنش نشان دهد؛ تا در بالا چانه ‌زنی کنند که مذاکره انجام شود.

او می افزاید: "می‌گویند وزیر اطلاعات در جلسه دولت هشدار داده اگر بنزین را گران کنید، ‌جامعه به هم می‌ ریزد و روحانی خندیده است. اینکه می‌ گویند تصمیم، غیر کارشناسی و اطلاع‌رسانی آن هم غلط بوده؛ اتفاقاً از نظر روحانی، هم کارشناسی بوده و هم نحوه اطلاع‌ رسانی- در واقع اطلاع‌ نرسانی- درست بوده تا جامعه بیشتر عصبانی شود"!

تنها کشور سازنده واکسن کرونا در خاورمیانه

فرشاد مهدی پور در توئیتر نوشت: واکسن کووایران وارد آخرین مرحله آزمایش انسانی و اخذ مجوز اورژانسی برای واکسیناسیون سراسری شد؛‌ ایران در منطقه غرب آسیا تنها کشوری است که واکسن ساخته و به‌زودی می‌تواند آن‌را در مقیاس ملی،‌ توزیع و پخش کند.

تنها کشور سازنده واکسن کرونا در خاورمیانه

پایبندی کامل دولت به یک قانون!

یک کاربر توئیتر نوشت:

دولت در این ۸ سال فقط به "قانون پایستگی صف" درست عمل کرد. صف‌ها هیچ تغییر نکردند بلکه از "سبد کالا" رسیدند به دلار و سکه و مرغ و روغن و "صف فروش" سهام.

فقط یک صف دیگه تو خرداد می‌تونه این معادله رو بهم بزنه.

پایبندی کامل دولت به یک قانون!

 


تخریب گران را بایکوت کنید

یک کاربر توئیتر نوشت: تا وقتی توییت‌های تخریبی علیه کاندیداهای انقلابی در تایم‌لاین انقلابی‌ها مشتری دارد و لایک و ریت دشت می‌کند، گله از تخریب و عدم اتحاد و... حرف روی هواست..

می‌خواهید تخریب تمام شود و زمینه وحدت مهیا شود؟ همه توییت‌های تخریبی و همه تخریب‌کننده‌ها را بایکوت کنید!

تخریب گران را بایکوت کنید

 

یک خبر خوب و یک خبر بد

یک کاربر توئیتر نوشت:

خبر خوب: تنها ۱۰۰ روز مانده تا پایان روحانی
خبر بد: هنوز ۱۰۰ روز مانده تا پایان روحانی

یک خبر خوب و یک خبر بد

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات