۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۰۶۰
امام جمعه کراچی پاکستان:

اسرائیل یک رژیم ساختگی و خنجری در قلب اسلام است

اسرائیل یک رژیم ساختگی و خنجری در قلب اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین میثمی در مراسمی اسرائیل را وجود نامشروع دانست و گفت: اسرائیل یک رژیم ساختگی و خنجری در قلب جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شبیر میثمی امام جمعه مسجد بقیه الله کراچی پاکستان و عضو فعال مجمع علمای شیعه این کشور در مراسم روز گذشته که در مسجد بقیه الله شهر کراچی پاکستان برگزار شد، گفت: اسرائیل یک رژیم ساختگی و خنجری در قلب جهان اسلام است.

وی با بیان این که جهان به سوی جنگ نخواسته پیش می رود، البته بنده نمی گویم که این درگیری و جنگ نشانه و مقدمه ظهور امام زمان(عج) خواهد بود، ابراز داشت: چیزی که حتمی است، آن پیروزی شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام در این درگیری است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که ابرقدرت های جهان رمز پیروزی را در اسلحه و امکانات فراوان مادی می دانند با این که تجربه خلاف آنرا نشان داده است، گفت: داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه و عراق از همه جهت توسط قدرت های بزرگ حمایت می شدند، آنان اسلحه، پول و همه چیز را داشتند اما همه ما دیدیم که شکست تقدیر آنان را رقم زد.

وی افزود: پیروزی نهایی از آن مردان خدا است، و جهان انرا بخوبی مشاهده کرده است که فقط یک مرد مجاهد و سرباز ولایت از بین صدها سربازان شهید قاسم سلیمانی، طومار داعش را درهم پیچید.

امام جمعه شهر کراچی پاکستان با تاکید به این که اسرائیل یک رژیم ساختگی است که استعمار جهانی با تاسیس آن خنجری در قلب اسلام فرو کرده است، اظهار داشت: اسرائیل نفس های آخر را می کشد و نابودی آن نزدیک است.

وی با بیان این که اگر انسان برای حقوق خود با قاطعیت و جدیت بجنگد پیروزی از آن اوست و دشمن پا به فرار می گذارد چنانکه در سوریه و عراق ملاحظه کردیم و الآن در یمن می بینیم، تاکید کرد: دشمن از استقامت وحشت زده است، و این درس بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین میثمی با اشاره به اهانت های فرانسه در روزهای گذشته به پیامبراسلام(ص) و مطالبه مردم پاکستان به اخراج سفیرشان از کشور، گفت: هنگامی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فتوای قتل رشدی را صادر کردند تحت فشار قرار گرفتند اما فقط عزت و کرامت اسلام نزد ایشان مهم بود.

وی افزود: اگر سران کشور بخاطر مشکلات اقتصادی و فشار دولت های غربی نمی توانند سفیر فرانسه را اخراج کند حداقل سفیر خود را از فرانسه فرابخوانند./988/

ارسال نظرات