۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۷۹۰۷۷
با حضور در اصفهان؛

وزیر بهداشت از آیت الله مظاهری عیادت کرد

وزیر بهداشت از آیت الله مظاهری عیادت کرد
اصفهان - نمکی با حضور در یکی از بیمارستانهای اصفهان از آیت الله مظاهری که در این بیمارستان بستری است عیادت کرده و پیگیر روند مداوای رییس حوزه علمیه اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در جریان سفر به استان اصفهان، شامگاه یکشنبه در یکی از بیمارستان های شهر اصفهان که آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان در آن بستری و تحت درمان است حاضر شد و از آیت الله مظاهری عیادت کرد.

وزیر بهداشت ضمن عیادت و گفتگو با آیت الله مظاهری برای این مرجع تقلید آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و پیگیر روند درمانی رییس حوزه علمیه اصفهان شد.

گفتنی است نمکی برای آغاز سومین مرحله کارآزمایی واکسن ایرانی کوبایی نوترکیب کنژوگه که حاصل همکاری انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلو کوبا است و این هفته در شهرهای اصفهان، بندرعباس، یزد، زنجان، ساری، بابل، همدان و کرمان به روی 24 هزار داوطلب آزمایش خواهد شد، به اصفهان سفر کرده است.

دو مرحله قبلی کارآزمایی این واکسن با موفقیت در کشور کوبا انجام شده است و قرار است پس از تأیید نهایی در انستیتو پاستور اصفهان تولید انبوه و جهت واکسیناسیون عمومی در اختیار مردم قرار بگیرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات