۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۷۹۰۸۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تولید گفتمان جذاب و فراگیر لازمه تحقق دولت جوان حزب‌اللهی است

تولید گفتمان جذاب و فراگیر لازمه تحقق دولت جوان حزب‌اللهی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: در انتخابات پیش رو گفتمانی مورد اعتماد خواهد بود که برآمده از نیازهای واقعی جامعه باشد و برای حل مشکلات مردم راهکار ارائه کند.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر تلاش برای بر روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی در کشور تأکید کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین الزامات موفقیت جریان انقلابی در مسیر تحقق دولت اسلامی آن است که این جریان باید بتواند مردم را با خود همراه ساخته و آرای آنان را در سبد رأی خود باید ببیند و لازمه این مهم، داشتن هنر جذب و اعتمادسازی است.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: واقعیت آن است که اکثریت مردم خواهان حل مشکلات معیشتی کشور و برخورداری از زندگی راحت و آرام هستند. زیستی که آینده آن قابل پیش‌بینی بوده و مبتنی بر عدالت و شایستگی‌ها تنظیم شده باشد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای گروه‌های جهادی و جوانان مؤمن انقلابی تأکید کردند: آن وقتی کار، شکل عمومی و مردمی پیدا خواهد کرد که این فکر شما، این جهت‌گیری شما تبدیل به یک گفتمان عمومی بشود، وقتی گفتمان سازی شد، آن‌وقت همه به این فکر خواهند افتاد و در همه یک انگیزه‌ای به وجود می‌آید؛ کأنّه یک جاده وسیع و یک بزرگراهی به وجود می‌آید که همه میل می‌کنند از این بزرگراه حرکت کنند.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: گفتمانی جذاب و مورد اعتماد خواهد بود که برآمده از نیازهای واقعی جامعه باشد و برای حل معضلات و مشکلات مردم راهکار ارائه کرده باشد.

وی افزود: گفتمان‌های انتزاعی شاید برای مدتی افکار عمومی را مشغول خود سازند اما خیلی زود بی‌اعتباری و بی‌فایدگی آن‌ها آشکار می‌شود و اعتراض هواداران را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: امروز اولویت و فوریت نیازهای جامعه ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین حداقل‌های معیشتی است که متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل بی‌تدبیری و ضعف‌های جدی در اداره کشور ایجاد شده است. گفتمانی که به جای اتکا به توانایی داخلی حل مشکلات معیشتی را درگرو یاری گرفتن از بیگانگان دانست و پیشرفت کشور را با فرصت سوزی‌های چندین ساله کند کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات