۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۷۹۰۹۹
مدیر حوزه علمیه لرستان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای پذیرش طلبه

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای پذیرش طلبه
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به شرایط حاکم در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی پذیرش استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، در جلسه ویدئو کنفرانس راهکارهای جذب و پذیرش داوطلبان ورودی حوزه های علمیه گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا باید راه های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: استفاده از فضای مجازی و بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب و روحانیان در زمینه جذب طلبه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های موجود به خصوص فضای مجازی فرصتی برای افزایش آمار پذیرش بوده و باید از این ظرفیت با برنامه ریزی و مدیریت به بهترین شکل استفاده شود.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر کیفیت پذیری داوطلبان ورودی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید کیفیت فدای کمیت شود.

نخبه پروری رسالت حوزه علمیه است

وی با اشاره به رسالت حوزه علمیه در راستای نخبه پروری خاطرنشان کرد: باید جوانانی با استعداد و توانمند جذب حوزه شود که در ارتقای سطح علمی حوزه نیز موثر است.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان بر ضرورت بررسی و آسیب شناسی مساله صدور کد دائم طلاب ورودی به حوزه های علمیه تاکید کرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات