۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۷۹۱۰۲

امام جمعه اهواز از مرکز نیکوکاری آل طا‌ها بندر ماهشهر بازدید کرد

امام جمعه اهواز از مرکز نیکوکاری آل طا‌ها بندر ماهشهر بازدید کرد
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان در سفر به بندر ماهشهر گفت: هنر در خوکفاسازی ضعفای جامعه و بی نیاز شدن آن ها از کمک است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در سفر به بندرماهشهر از مرکز نیکوکاری آل طا‌ها بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نخست از کارگاه دوخت و دوز انواع البسه از جمله لباس شرکت‌های صنعتی و محلی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به میلاد کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: باوجود آنکه غالب مراکز نیکوکاری تنها به دنبال تامین معیشت نیازمندان در حد توان هستند، اما به لطف خدا کار‌های بسیار خوبی در برخی مراکز در جهت توانمندسازی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات برخی مراکز از جمله مرکز آل طه بندرماهشهر، ادامه داد: در این مجموعه به دنبال توانمندسازی افراد تحت پوشش خود می‌باشند که ایجاد اشتغال برای افراد بی‌سرپرست یا بدسرپرست کار بسیار زیبایی است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه محصولات تولید شده توسط کارگاه بازارکار دارد، ادامه داد: همچنین دو هزار بسته غذایی نیز توسط مرکز نیکوکاری آل طه آماده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه اشاره و افزود: بندرماهشهر از شهرستان‌های پر ظرفیت برای کمک به نیازمندان است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت توانمندسازی نیازمندان، عنوان کرد: هنر آن است که ضعفای جامعه شناسایی و فقط به دنبال این نباشیم که این عزیزان تحت کمک قرار گیرند بلکه باید به خودکفایی برسند و از کمک کردن‌ها بی‌نیاز شوند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در محل آماده‌سازی دو هزار بسته غذایی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان حضور پیدا کرد و ضمن خداقوت به جهادگران طرح مواسات، در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

گفتنی است؛ مرکز نیکوکاری آل طه زیر نظر مسجد جامع ناحیه صنعتی بندرماهشهر مشغول به فعالیت است که در این بازدید علاوه بر امام جمعه بندرماهشهر، جمعی از خیرین و فعالین مرکز نیکوکاری نیز نماینده، ولی فقیه در خوزستان را همراهی کردند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات