۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۷۹۱۱۱
حجت الاسلام رفیعی تشریح کرد:

برنامه های کمک مؤمنانه تیپ امام صادق

برنامه های کمک مؤمنانه تیپ امام صادق
حجت الاسلام رفیعی گفت: در راستای دعوت رهبر معظم انقلاب برای استمرار کمک مؤمنانه طلاب بسیجی وارد میدان شدند و به توزیع بسته های معیشتی پرداختند.

حجت الاسلام رفیعی معاون فرهنگی تیپ 83 امام صادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار سروس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر استمرار کمک های مؤمنانه گفت: طلاب بسیجی در راستای استمرار کمک های مؤمنانه و تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب وارد عرصه شدند و علاوه بر فعالیت های جهادی خود نسبت به جذب کمک های مردمی اقدام کردند.

معاون فرهنگی تیپ 83 امام صادق(ع) اظهار داشت: گروه جهادی انصار الحیدر وابسته به تیپ 83 امام صادق(ع) در همین راستا به کمک دیگر نیروهای جهادی شتافت و در تهیه بسته های معیشتی اقدامات خوبی را انجام داد.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و کسانی که به واسطه کرونا دچار آسیب شدند آغاز شد و تا کنون 1000 بسته توزیع شده و این بسته ها شامل برنج ایرانی، مرغ، روغن و دیگر اقلام غذایی بود.

حجت الاسلام رفیعی ابراز داشت: خدمات طلاب بسیجی و جهادی به بسته های معیشتی ختم نشده و علاوه بر آن، نسبت به تهیه تعدادی جهیزیه برای زوج های جوان نیز اقدام کردند.

معاون فرهنگی تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: علاوه بر کارهایی که گفته شد تهیه غذای گرم نیز در دستور کار قرار گرفت و تعداد 5000 غذا در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) تهیه و بین نیازمندان تقسیم خواهد شد و این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به 25000 پرس می رسد.

وی افزود: در ایامی که مردم با سختی معیشت مواجهند باید با همت مضاعف به یاری آنان شتافت و ما شاهدیم که طلاب جهادی شب و روز نمی شناسند و آماده اند به دعوت رهبر معظم انقلاب در این خصوص از جان و دل لبیک بگویند و ما در این عرصه از کمک های مردمی نیز استقبال می کنیم.

حجت الاسلام رفیعی در پایان گفت: کسانی که می خواهند در این حرکت جهادی و کمک مؤمنانه شریک شوند می توانند با پرداخت مبالغ خود به شماره کارت 6273،8111،4034،4851 به حساب گروه جهادی انصار الحیدر در این طرح مؤمنانه شریک شوند./1399/

ارسال نظرات