۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۷۹۱۳۵
در اولین روز از هفته بزرگداشت کارگر؛

امام جمعه ورامین با اهدای گل به کارگران از زحمات آنها تشکر کرد

امام جمعه ورامین با اهدای گل به کارگران از زحمات آنها تشکر کرد
در اولین روز از هفته بزرگداشت کارگر امام جمعه ورامین به اتفاق فرمانده بسیج کارگری کشور از جمعی از کارگران زحمتکش دیار ۱۵ خرداد با اهدای گل تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ظهر دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه به همراه فرمانده بسیج کارگری کشور، فرمانده بسیج کارگری استان تهران، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان شهرستانی در بازدید از چندین کارخانه با تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش و همت والای کارگران مانع از توقف تولید در دیار ۱۵ خرداد شده است.

وی ادامه داد: با وجود شیوع کرونا روند تولید در کشور و به خصوص در شهرستان ورامین متوقف نشد که این امر نشان از تلاش و همت بالای کارگران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی دارد که با کوشش مضاعف اجازه ندادند در برآوردن نیازمندی‌های مردم و کشور خلل جدی ایجاد شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در محیط‌های صنعتی کارگران با تحمل مشقت دوری از خانواده توانستند چراغ تولید را روشن نگه‌دارند و این حیث مهم کشور مدیون و قدردان این عزیزان است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در شرایطی که در جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از بخش‌ها و حوزه‌های اقتصادی تعطیل شدند ، ولی روند تولید در کشور و به خصوص در استان تهران و شهرستان ورامین متوقف نشد که این امر نشان از تلاش و همت بالای کارگران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی دارد که با کوشش مضاعف اجازه ندادند در برآوردن نیازمندی‌های مردم و کشور خلل جدی ایجاد شود./1399/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
نه دل مفتون دلبندی نه جان مدهوش دلخواهی
نه بر مژگان من اشکی نه بر لبهای من آهی

نه جان بی نصیبم را پیامی از دلارامی
نه شام بی فروغم را نشانی از سحرگاهی

نیابد محفلم گرمی نه از شمعی نه از جمعی
ندارد خاطرم الفت نه با مهری نه با ماهی

به دیدار اجل باشد اگر شادی کنم روزی
به بخت واژگون باشد اگر خندان شوم گاهی

کیم من؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان
نه آرامی نه امیدی نه همدردی نه همراهی

گهی افتان و خیزان چون غباری دربیابانی
گهی خاموش و حیران چون نگاهی برنظرگاهی

رهی تا چند سوزم در دل شبها چو کوکبها
به اقبال شرر نازم که دارد عمر کوتاهی
0
0