۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۹۱۵۴
بمناسبت سالگرد ولادت امام حسن مجتبی؛

یکهزار و ۴۳۸ بسته مواد غذایی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود

یکهزار و ۴۳۸ بسته مواد غذایی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود
اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از توزیع یکهزار و 438 بسته مواد غذایی بین نیازمندان کاشان بمناسبت یکهزار و 438 سالگرد ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری درگفت و گوی مجازی با خبرنگاران با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: این تعداد بسته مواد غذایی با اجرای گام پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی بین خانواده‌های نیازمند در کاشان توزیع می‌شود.

وی افزود: این تعداد اقلام غذایی به صورت متمرکز در اختیار قرارگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مؤسسات خیریه شهرستان کاشان قرار گرفته است تا همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع شود.

به گفته وی این بسته‌ها شامل ۱۳ قلم کالای اساسی و بهداشتی به ارزش هربسته غذایی ۳ هزار و ۵۰۰ ریال است.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است، یادآورشد: این مبلغ با مشارکت و مساعدت خیران نیکوکار، همکاری مسؤولان شهرستان و نماینده، ولی فقیه درکاشان تامین شده است.

وی همچنین از توزیع ۳ هزارپرس غذای گرم بین محرومین و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ع) به مناسبت هفته اکرام و ایتام ازمیلاد امام حسن مجتبی (ع) تا شهادت امیرمومنان (ع) با همکاری کمیته‌های امداد کاشان خبرداد.

فرمانده ناحیه مقاومت کاشان در ادامه با اشاره به تهیه وتحویل ۲ کمک جهیزیه نوعروس خانواده‌های نیازمند درروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: این میزان کمک جهیزیه نوعروس با مساعدت خیرین شهرستان تهیه شده است.

وی به اقدامات انجام شده حمایتی مقابله با ویروس کرونا ومدیریت و کنترل آن در موج چهارم شیوع کرونا، گفت: ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت طرح شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج کاشان با استفاده از تیم‌های فعال حمایتی، نظارتی و مراقبتی در کنار کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی بر فعالیت اصناف نظارت دارند.

سرهنگ اکبری گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی با مشارکت خیران شهرستان، دستگاه‌های اجرایی، مراکزحمایتی و مؤسسات خیریه سبب تحقق جامعه‌ای سالم و صالح است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ابوالفضل
United Arab Emirates
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۹
چرا به من که چهارتابچه دارم کمک نمیشه خواهش میکنم ازمسعولین فکری برام کنید
0
0
ابوالفضل
United Arab Emirates
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳
سلام چرابه من که چهارتا بچه دارم کمک نمیشه مسئولین خواهش میکنم فکری کنیدشماره میزارم ۰۹۹۲۱۹۰۱۱۲۳
0
0