۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۷۹۱۷۱

پیام تسلیت دفتر آیت‌الله سیستانی درپی درگذشت نماینده معظم‌له در نعمانیه

پیام تسلیت دفتر آیت‌الله سیستانی درپی درگذشت نماینده معظم‌له در نعمانیه
دفتر حضرت آیت الله سیستانی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الخطیب، نماینده معظم له در شهر نعمانیه، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الخطیب، نماینده معظم له در شهر نعمانیه، پیام تسلیتی را صادر و از خدمات آن مرحوم تشکر و قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

عزیزانمان در شهر کوت

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با نزدیک شدن به چهلمین روز درگشت حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الخطیب، بار دیگر این مصیبت را به شما و خانوده گرامی وی تسلیت می گوییم.

با درگذشت این مرحوم، مومنین یک عالم دینی را از دست دادند که عمر شریف خود را در راه ترویج دین حنیف سپری کرد و خود را نذر خدمت به مردم و حمایت و هدایت آنها نمود و برای آشتی و صلح میان آنها تلاش کرد.

از خداوند متعال مسئلت می جوییم که به آن مرحوم بهترین پاداش نیکوکاران را عطا فرماید و او را با اجداش حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت مطهرش (ع) محشور گرداند و به خویشاوندان، دوستداران و آشنایان به فضل او، صبر و آرامش بدهد.

۸ ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری

شایان ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الخطیب نماینده آیت الله سیستانی در شهر النعمانیه در استان واسط جنوب عراق بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت./۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
رحمت خدا بر این عالم
0
0