۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۶۷۹۲۲۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

وضعیت امروز کشور، محصول وادادگی جریان غرب گرا است

وضعیت امروز کشور، محصول وادادگی جریان غرب گرا است
مازندران - حجت الاسلام زارع، وضعیت امروز کشور را نتیجه مذاکرات بی حاصل برجامی دولتمردان دانست و گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه عبور از مشکلات امروز است.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، انتخابات را تجلی حضور حماسی مردم در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم با واسلطه و یا بی واسطه در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور سهیم هستند، افزود: این نقش آفرینی در حالی است که در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان خبری از برگزاری انتخابات نیست و مردم هیچ نقشی در تعیین آینده کشور ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، برگزاری انتخابات در کشورمان را تحقق مردم سالاری دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور تعیین کننده و کلیدی مردم در طول چهار دهه اخیر، همواره برگ زرینی در تاریخ ارزشمند انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام زارع با بیان این که از زمان برگزاری نخستین انتخابات در کشورمان تا به امروز دشمن همواره با تبلیغات وسیع تلاش کرد تا مردم را از حضور در پای صندوق های رأی پشیمان کند و زمینه تحقق مشارکت پایین را فراهم کنند، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق توطئه دشمنان در کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات شد.

وی با اشاره به این که انتخابات امسال از هر حیثی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: به همین دلیل شبکه عنکبوتی صهیونیستی و آمریکایی از مدت ها قبل برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی شروع به نفرت پراکنی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم مردم به یاوه گویی های دشمنان این نظام و برخی عناصر خودفروخته خارج نشنین اعتنایی نخواهند کرد، افزود: این مردم در هر شرایطی تابع امر ولایت و رهبری هستند و امسال نیز حماسه ساز خواهند شد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در انتخابات امسال علاوه بر ضرورت حضور حداکثری، باید انتخابی اصلح داشته باشند، تصریح کرد: به طور حتم انتخاب مناسب در این آزمون بزرگ می تواند آینده نظام، انقلاب و خود مردم را تحت تأثیر خود قرار دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخاب نادرست برای کشور و ملت ایران خسارت بار خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید در انتخاب فرد اصلح، شاخصه های مورد نظر مقام معظم رهبری به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که متأسفانه در طول دو دوره اخیر کشور با مشکلات بسیاری مواجه بوده است، تصریح کرد: مهم ترین عامل در بروز این مشکلات انتخاب نادرست است که در دوره جدید می توان با یک انتخاب صحیح، از همه این مشکلات و بحران ها به راحتی عبور کرد.

حجت الاسلام زارع با بیان این که متأسفانه جریانی که امروز سکاندار مدیریت اجرایی کشور است کاملاً نگاه به بیرون از مرزها دارد و این خود سد محکمی در برابر تقویت توان و ظرفیت های داخلی است، خاطرنشان کرد: آقایان در طول این هشت سال همه توان و فکر خود را صرف مذاکره بی حاصل با طرف های غربی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران، وضعیت امروز کشور را نتیجه مذاکرات بی حاصل برجامی دانست و تصریح کرد: برجام و مذاکره با آمریکا و اروپا باید درس عبرتی برای کسانی باشد که در طول همه این سال ها بر تعامل و مذاکره با غرب تأکید داشتند.

وی با بیان این که نتیجه مذاکره وادادگی و ذلت است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول همه این سال ها با مذاکره مخالف بودند، اما متأسفانه برخی جریان های غرب گرا در داخل همواره بر طبل مذاکره با غرب می کوبیدند که نتیجه آن وضعیت امروز کشور است./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
بار الها ؛
چنان کن توفیق آن یابیم که در سایه سار الطاف الهی اَت، با خوشه چینی از «خِرمن خِرد» و کامیابی از «بوستان سعی» و جرعه نوشی از «اقیانوس صبر» آن «کوکب کرامت»، بتوانیم مُتَّصِف به «اَصفات ساعیانه» و مُتصِّل به «اوصاف صبورانه» و مُتِخَلِّق به «خُلقِ کریمانه»ی حضرتش شویم.به نحوی که با غرور و سُروری خاص، سعادت آن را بیابیم که در زُمره ی «شیفتگان واقعی» و «شیعیان حقیقی» آن «امام آگاهی و آزادی» و آن «پیشوای پارسایی و پایداری» باشیم.
1
0