۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۲۴۸
حجت الاسلام مقدمی در گفت‌وگو با رسا:

عملکرد دولت با هیچ تحلیلی سازگار نیست

عملکرد دولت با هیچ تحلیلی سازگار نیست
حجت الاسلام مقدمی با بیان این که عملکرد فعلی دولت با هیچ تحلیلی سازگار نیست، گفت: باید بررسی شود که چرا اسناد وزارت امور خارجه در اختیار بیگانگان قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمود مقدمی دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و برخی اظهارات وی درباره نقش نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در انتشار فایل صوتی گفت‌وگوی آقای ظریف در رسانه های بیگانه دو احتمال وجود دارد، نخست اینکه این کار با برنامه ریزی و از روی عمد در اختیار رسانه های بیگانه قرار گرفته؛ تا اینکه فضای عمومی جامعه را در آستانه انتخابات تحت تأثیر قرار دهند.

دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه ابراز داشت: احتمال دیگر این است که این فایل ها و اطلاعات به سرقت رفته و جریان های نفوذی در وزارت امور خارجه، این اسناد مهم تاریخی را در اختیار بیگانگان قرار داده اند.

وی با بیان اینکه باید بررسی شود که چرا اسناد وزارت امور خارجه به راحتی در اختیار سرویس های جاسوسی بیگانه قرار می گیرد، گفت: باید دید چه کسانی در وزارت خارجه وجود دارند که هر زمانی می خواهند اسناد و اطلاعات محرمانه را در اختیار رسانه های بیگانه قرار می دهند.

حجت الاسلام محمود مقدمی

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه جریان اصلاح طلب با وعده و وعیدها سرکار آمدند، افزود: اصلاح طلبان در پایان دوران خود، عدم موفقیت و ناکامی های خود در اداره کشور را به گردن افراد دیگر می اندازند، در حالی که اگر آنها کاره ای در دولت و تصمیم گیری های اجرایی کشور و بین المللی نبودند، چرا پای به مذاکرات برجامی گذاشتند.

دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه ابراز داشت: سران دولتی و وزارت خارجه عدم موفقیت خود در مذاکرات و روابط بین المللی را به گردن سردار شهید سلیمانی انداختند که اکنون ایشان میان ما حضور ندارد که از خودشان دفاع کند، اما ملت ایران همواره مدافع ایشان خواهند بود و مردم سخنان نادرست سران دولتی را باور نخواهند کرد.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه رفتارها، سخنان و عملکرد فعلی دولت با هیچ تحلیل و منطقی سازگار نیست، گفت: دولت تدبیر و امید هشت سال سرکار بوده، اما در پایان کار خود، اختیارات و مسؤولیت ها را از خود سلب می کند، این گونه رفتارها، بازی های سیاسی نادرستی بوده که از سوی دولتمردان دنبال می شود و اگر آقای روحانی رییس جمهور کشور بوده، باید پاسخگوی عملکرد 8 ساله خود باشد./998/

ارسال نظرات