۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۲۷۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست های بصیرتی ویژه طلاب و اساتید لرستان

برگزاری نشست های بصیرتی ویژه طلاب و اساتید لرستان
لرستان - عزیزی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نشست های بصیرتی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت میلام امام حسن(ع) بیان داشت: نشست های بصیرتی در این ایام در بستر فضای مجازی برای طلاب و اساتید حوزه علمیه برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این نشست بصیرتی با موضوع  «شاخص‌های انتخاب اصلح و نرمش قهرمانانه در سیره امام حسن مجتبی (ع)» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نشست بصیرتی با حضور مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان و با سخنرانی مدیر حوزه علمیه برادران لرستان به آدرس  کوثرنت، سامانه سیما، معاونت فرهنگی لرستان برگزار خواهد شد.

عزیزی یادآور شد: لینک مستقیم برای شرکت در این نشست بصیرتی https://ac.whc.ir/rrrpmlmqfh2t است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بصیرت افزایی در زمینه نیاز‌های روز جامعه خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی فرصتی برای بهره مندی از سیره ائمه(ع) و تبیین و ترویج ارزش های دینی در جامعه است.

تبیین سبک زندگی اسلامی لازمه تربیت نسلی انقلابی است

عزیزی با اشاره به اهمیت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه و مقابله با آسب ها و هجمه های فرهنگی گفت: پیروی از سبک و سیره بزرگان دین و آشنا سازی نسل نو با ارزش های دینی مهم ترین عامل تربیتی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به نقش تبلیغی طلاب و اساتید حوزه عنوان دشت: برگزاری این نشست ها و دوره های آموزشی فرصتی برای تقویت فعالیت های فرهنگی و بهره مندی از فضای مجازی در زمینه تبلیغ است.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه مجازی تفسیر سوره مبارکه لقمان ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره تفسیر در فضای مجازی با صوت های کوتاه تفسیر سوره مبارکه لقمان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از 15 تا 30 رمضان برگزار می شود . 

عزیزی بیان کرد: کارگاه مجازی تفسیر سوره مبارکه لقمان همراه با برگزاری آزمون و اهدا جوایز به افراد برتر شرکت کننده برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات