۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۷۹۳۱۹

در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز خدمات چه گذشت؟

در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز خدمات چه گذشت؟
مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز خدمات با حضور شخصیت های برجسته حوزوی برگزار و حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی ریاست این مرکز را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در محل این مرکز حوزوی در شهر مقدس قم برگزار شد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس شورای عالی حوزه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله محمدی عراقی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب و شماری از شخصیت های برجسته حوزوی در مرکز خدمات حوزه های علمیه در این مراسم حاضر بودند.

از امروز رسما حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با حکمی که به تایید حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده به جای حجت الاسلام والمسلمین ربانی ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه را بر عهده می گیرد.

در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید مرکز خدمات چه گذشت؟

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این مراسم گفت: از زحمات و تلاش‌های مدیران مرکز خدمات از گذشته و تاکنون قدردانی می‌کنم؛ حقیقتاً زحمات این عزیزان قابل تقدیر است چرا که شبانه روز پیگیری و مداومت در کار داشته‌اند و امروز مرکز خدمات به جایگاهی رسیده، که مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزوی و مراکز حوزوی از این مرکز خرسند هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مسیر فعالیت‌هایی که مدیران سابق مرکز انجام داده‌اند ادامه دهیم و جهاد گونه تصمیماتی را که پایه‌گذاری کرده‌اند عملیاتی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی افزود: حمایت اساسی مرکز خدمات باید برای کسانی باشد که وارد بحث نقش‌آفرینی شده‌اند؛ ما باید از طلابی که در شهرها و روستاها در انجام رسالت طلبگی‌شان موفق بوده‌اند بیشتر حمایت کنیم تا دغدغه کمتری در زندگی داشته باشند.

آیت الله محمدی عراقی دیگر سخنران این مراسم بود، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی عاشق خدمت هستند، گفت: مدیریت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شرایط بسیاری دارد ولی مهم‌ترین شرط مسئولیت در این مرکز عشق به خدمت است.

در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید مرکز خدمات چه گذشت؟

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با بیان اینکه عشق به خدمت سرمایه تمام کسانی است که در این مرکز هستند، گفت: فعالیت در مرکز خدمات یک کار کارمندی نیست، بلکه اصل در اینجا خدمت عاشقانه است؛ لذا تکریم روحانیون و حفظ عزت آنها اصلی اساسی است که باید در تمامی برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عراقی حکم انتصاب رئیس مرکز خدمات و اعضای جدید هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه را قرائت و از زحمات 10 ساله حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس سابق این مرکز قدردانی کرد.

حکم انتصاب بدین شرح بود:

جناب آقای سید جمال الدین میرمحمدی و نماینده مدیریت حوزه‌های علمیه و رئیس جامعه المصطفی العالمیه و نماینده شورای عالی حوزه علمیه خراسان به عضویت هیئت مدیر منصوب می‌شوند و متعاقباً با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم هیئت‌مدیره و تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حجت الاسلام جناب آقای سید جمال‌الدین میر محمدی به ریاست آن مرکز برگزیده و عهده‌دار این مسئولیت سنگین می‌گردند.

در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید مرکز خدمات چه گذشت؟

امید است با توجه به سوابق رئیس جدید مرکز در مسئولیت‌های مختلف و تجربیات ارزشمند ایشان در عرصه‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی و با استفاده از نظرات اعضای محترم هیئت مدیره که هر کدام دارای تجربیات فراوانی در عرصه وظایف مرکز می‌باشند و بالاتر از همه میراث زیرساختی و نرم‌افزاری برآمده از زحمات مدیران پرتلاش و موفق دوره‌های گذشته، خصوصاً جناب آقای سید حسن ربانی که در ده سال گذشته حقیقتاً با مجاهدت خستگی‌ناپذیر موجب اعتلای این مرکز در خدمت‌رسانی شایسته به جامعه هدف شده است، شاهد خدمات هدفمند و مؤثر و متنوع‌تر ضمن هماهنگی بایسته با مدیریت محترم حوزه‌های علمیه بوده و بر غنای آن مرکز افزوده شود.

وظیفه خود می‌دانم مراتب قدردانی و تشکر صمیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، را از اعضای سابق هیئت‌مدیره محترم و جناب آقای سید حسن ربانی رئیس محترم سابق مرکز ابلاغ نمایم.

محمدی گلپایگانی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آرزوی توفیقات
0
0