۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۷۹۳۶۰
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت:

صیانت از آراء مردم نخستین و مهمترین اولویت برگزار کنندگان انتخابات است

صیانت از آراء مردم نخستین و مهمترین اولویت برگزار کنندگان انتخابات است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: آراء مردم امانتی بزرگ در نزد ماست، بنابراین صیانت از این آرا باید اولین و مهمترین اولویت برگزار کنندگان این همه پرسی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی بعدازظهر امروز با جمعی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: انتخابات نماد بارز مردم سالاری دینی در این نظام است که باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: آراء مردم در انتخابات به نوعی امانتی بزرگی در نزد ماست، بنابراین صیانت از رای تک تک مردم باید اولین و مهمترین اولویت برگزار کنندگان این همه پرسی باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه باید انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با رعایت قانون و سلامت کامل برگزار شود، تاکید کرد: برگزاری این انتخابات هم برای ما و هم برای دشمنان بسیار حساس است، دشمن به دنبال حاشیه سازی در این همه پرسی است، بنابراین شایسته است که برگزارکنندگان نهایت دقت را برای برگزاری یک همه پرسی خوب و تاریخی داشته باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم باید بهترین و ارجح ترین گزینه ها را انتخاب کنند، افزود: برخلاف آنچه که دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی می گویند، این مردم هستند که با حضور پرشور در این انتخابات، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می زنند، لذا شایسته است که انتخاب ما یک انتخاب هوشمندانه و از روی بصیرت دینی و انقلابی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: متاسفانه برخی در داخل کشور همسو با رسانه‌ها و شبکه های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن این انتخابات هستند، بنابراین ملت ایران می‌تواند با حضوری تاریخی این توطئه های خبیثانه را خنثی کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: صیانت از آراء ملت ایران، مهمترین و اصلی ترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات این دوره است، نباید اجازه داد که دشمنان به راحتی برای این انتخابات شائبه‎سازی کنند و آرا ملت ایران را زیر سئوال ببرند./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
کجایند مردان بی ادعا
0
0