۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۷۹۳۸۲
حجت الاسلام علیزاده در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

ولایت مداری، کارآمدی و مقاومت دربرابر دشمن؛ ویژگی رییس جمهور تراز انقلاب

ولایت مداری، کارآمدی و مقاومت دربرابر دشمن؛ ویژگی رییس جمهور تراز انقلاب
حجت الاسلام علیزاده گفت: ساختار نظام اسلامی براساس ولایت مطلقه فقیه پایه گذاری شده، از این رو مهمترین شاخصه نامزد ریاست جمهوری، ولایت مداری است.

حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده، معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخابات فصلی از مشارکت مردم را نشان می دهد و پشتوانه نظام اسلامی با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی و نشان دهنده روحیه ملی و انقلابی مردم است، افزود: به هر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، اقتدار نظام اسلامی و افزایش قدرت ایران در منطقه و روابط بین الملل افزایش خواهد یافت و همچنین سران قوا و مسؤولان کشور با انگیزه بیشتر به اجرای برنامه ها در جهت توسعه و پیشرفت کشور خواهند پرداخت.

تبلیغات رسانه های بیگانه در جهت تأثیرگذاری و نقش آفرینی در انتخابات ایران

وی با اشاره به تبلیغات رسانه های بیگانه در جهت تأثیرگذاری و نقش آفرینی در انتخابات ایران، ابراز داشت: همواره رسانه های بیگانه سعی داشتند که در عرصه های مختلف از جمله انتخابات نقش آفرینی و تأثیر داشته باشند، در حالی که این رسانه از اوائل انقلاب تا کنون به تحریم انتخابات می پرداختند که هیچ گاه از تبلیغات نتیجه مطلوب خود را نگرفتند.

معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تصریح کرد: در طی سالیان اخیر بیگانگان هم صدا با جریان غرب گرا و سکولار شدند، از این رو رسانه های خارجی در انتخابات اخیر به حمایت، تبلیغات و طرفداری از عناصر جریان غربی در داخل پرداخته اند.

حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: اما جریان انقلابی و مردمی فریب تبلیغات دشمنان را نخواهند خورد و ملت ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح نامزد ریاست جمهوری خط بطلانی بر تبلیغات رسانه ای آنها خواهند کشید.

انتخابات 1400

ولایت پذیری، ولایت مداری و ولایت محوری؛ مهمترین شاخصه نامزد ریاست جمهوری

وی به تبیین شاخص های رییس جمهور دولت کارآمد در مکتب امامین انقلاب پرداخت، گفت: ساختار نظام اسلامی بر اساس ولایت مطلقه فقیه پایه گذاری شده، از این رو مهمترین شاخصه نامزد ریاست جمهوری، ولایت پذیری، ولایت مداری و ولایت محوری است.

معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون ابراز داشت: فردی که کوچکترین زاویه با جایگاه رهبری داشته باشد، هیچ صلاحیتی برای عهده دار شدن مسؤولیت در نظام اسلامی ایران را نخواهد داشت.

وی دین مداری و ارزش مداری را از ویژگی های مهم ریاست جمهوری دانست و گفت: باید رییس جمهور به دنبال نهادینه کردن ارزش های دینی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشد، اما متأسفانه اکنون افرادی در برخی مسؤولیت های اجرایی قرار گرفته اند که اعتقادی به ارزش ها و معارف دینی ندارند.

گلوگاه های فساد اقتصادی در نهادهای دولتی است

وی عدالت گرایی و فساد ستیزی را از شاخص های دیگر رییس جمهور تراز انقلاب توصیف کرد و افزود: متأسفانه گلوگاه های فساد اقتصادی در نهادهای دولتی، گمرک و بورس است، از این رو بایستی دولت با اتخاذ سیاست های صحیح بر اقتصاد کشور و نظارت بر نهادهای مالی جلوی رانت بازی ها در عرصه اقتصاد را بگیرد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت عظیم و برجسته بین المللی است ابراز داشت: رییس جمهور باید فردی متعهد و کارآمد و با توانمندی های لازم برای پیش برد اهداف انقلاب باشد، از این رو رییس جمهور ضعیف و ناکارآمد که چشم امید به آمریکا و استکبار جهانی دارد، نخواهد توانست اهداف نظام اسلامی را برآورده کند./998/

ارسال نظرات