۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۴۰۱
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

سخنان اخیر ظریف پرده از فتنه اکبر برای انتخابات برداشت

سخنان اخیر ظریف پرده از فتنه اکبر برای انتخابات برداشت
مازندران - فرمانده قرارگاه عمار گفت: با سخنان ظریف فتنه ها مشخص شد و بدون این که دستگاه امنیتی به میدان بیاید، خود حاج قاسم این فتنه ها را برملا و طراحی‌ها را بهم ریخت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مازندران، مراسم اربعین شهید مدافع حرم ستوان یکم مجتبی برسنجی، عضو نیروی قدس سپاه پاسداران و فرمانده محور المیادین سوریه در صحن امام‌زاده عبدالحق زیراب برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه راهبردی عمار در این مراسم با اشاره به مقام والای شهدا نزد پروردگار، گفت: خداوند متعال فرموده شهدا زنده هستند و روحشان نزد خداوند متعال میهمان است.

وی با بیان این که انسان زنده در این دنیا اثر می گیرد و اثر می گذارد، اما فردی که از دنیا می رود نمی تواند این گونه باشد، ادامه داد: در دنیا و آخرت، حیات برای روح است و ابزار بدن در این دنیا در اختیار روح قرار دارد و این ابزار چه به مرگ طبیعی چه به مرگ در راه خدا، باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به این که شهدا ابزاری از جانب خداوند می‌گیرند و آن «عندَ رَبّهم» است، افزود: خداوند به شهید قدرت اثرگذاری می‌دهد و رزق عطا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه سخنان خود با اشاره نقش و اثرگذاری شهدا در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: شهید برسنجی شخصیت فعالی بود و خداوند چنین ابزاری به او عنایت فرمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اثرگذاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در منطقه بعد از شهادت را قدرت عملی از جانب خداوند برشمرد و یادآور شد: حاج قاسم نماینده حضور ما در کل منطقه بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی عماری با بیان این که دشمن تصور می‌کرد وقتی حاج قاسم را به شهادت برساند، راه و مسیر ایشان در منطقه از بین خواهد رفت، افزود: دشمن نمی‌دانست تنها جسم این فرمانده آزاده را زده، اما خداوند متعال رزق این شخصیت والا مقام را داد و بعد از شهادت قدرت عمل پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در مورد فتنه اکبر و صحبت‌های منتشر شده ظریف، خاطرنشان کرد: طراحی‌های عجیبی برای انتخابات داشتند و مقام معظم رهبری، چندسال پیش فرمودند؛ فتنه اکبر در راه است و این فتنه عجیب برای انتخابات ۱۴۰۰ بود.

وی با بیان این که همه فسیل‌های امنیتی و آمریکایی‌ها نشستند و طراحی آتش برای انتخابات ۱۴۰۰ داشتند، ادامه داد: اظهارات اخیری که از ظریف منتشر شد از عمق دلی بود که بیرون ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به این که ظریف در اظهاراتش گفت؛ حاج قاسم مانع این بود که تحریم را برداریم، خاطرنشان کرد: با این سخنان ظریف همه فتنه ها مشخص شد و بدون این که دستگاه امنیتی به میدان بیاید، خود حاج قاسم این فتنه ها را برملا کرد و طراحی‌ها را بهم ریخت.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: دشمن احساس می‌کند برسنجی‌ها، عمادی‌ها، همدانی‌ها و سایر شهدا را از ما گرفته است اما اشتباه می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود هدف شهدا را آماده‌سازی بستر ظهور دانست و گفت: حاج قاسم را آمریکایی‌ها به شهادت رساندند چون دیدند حاج قاسم در عراق، سوریه و همه جا حضور دارد و دیدند که در حال نزدیک شدن به خانه خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که آمریکایی ها مانع صلح عربستان و یمن شدند، افزود: همه شهدا یک هدف داشتند و آن زمینه سازی برای ظهور حضرت است، چون اگر امام‌زمان(عج) بخواهد بیاید، باید کربلا شود، نه کربلایی که امام حسین(ع) تنها ماند که شهید شد.‌

استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه سخنان خود به وضعیت اقتصادی امروز کشور اشاره کرد و با بیان این که گرانی ها باید رفع شود، ادامه داد: این گرانی‌ها، فقر و بیکاری، طبیعی نیست. چندین سال برنامه‌ریزی کردند که پیشرفت به سمت ظهور زمین‌گیر شود اما مردم ما اگر سنگ هم از آسمان ببارد، هدفشان را خواهند داشت.‌

وی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده وزیرامور خارجه کشورمان، تصریح کرد: وزیر امور خارجه در این فایل صوتی می‌گوید خواستیم تحریم‌ها را برداریم، با میدان سازگاری نداشت، این میدان همان جایی است که موانع ظهور در آن برداشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب خطاب به وزیر خارجه با بیان این که دنیا و موانع ظهور امام زمان(عج) را حل می کنیم به شرط این که دست از دست کری در بیاوری، ادامه داد: شهید سلیمانی دست در دست کِری نگذاشت، بلکه دست در دست امام‌زمان(عج) گذاشت و به جلو رفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی عمار در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده کشور، افزود: در انتخابات پیش رو به یاری حق و خون حاج‌قاسم، یقیناً گام دوم برداشته خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به شرایط امروز یمن اشاره کرد و با بیان این که وضعیت امروز یمن مشابه کربلای پنج است، گفت: د کربلای پنج آتش خیلی سنگین بود که ما را متوقف می‌کرد اما بچه‌های یمن، زیر آتش همین‌طور به جلو می‌روند و یمن به‌سوی آزادی گام برمی دارد./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
علت بدگویی به حاج قاسم توسط ظریف چیست؟
2
0
دشتیان
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
خدا به حاج آقای طائب خیر بده
کاملا با صحبت هاشون موافقم
این جماعت همه اش تو کار فتنه و مشکل درست کردن برای کشور و مردمن
2
0