۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۷۹۴۰۳
آیت الله صدیقی:

فایل صوتی ظریف حاوی دروغ و اهانت نسبت به شهید سلیمانی است

فایل صوتی ظریف حاوی دروغ و اهانت نسبت به شهید سلیمانی است
امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتشار فایل صوتی ظریف گفت: این یک فایل صوتی است که در آن دروغ و اهانت نسبت به سردار سرافراز کشور، شهید سلیمانی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، «سید الشهور» است، گفت: در این میان باید دانست که شب های قدر، نگین این ماه است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه دعا و مناجات است، ادامه داد: بر اساس روایتی از امیرمؤمنان(ع) دعا کردن و استغفار کردن در این ماه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا دعا کردن به منزله یک دژ مستحکم بوده و اسباب اتصال میان بنده و معبود را فراهم می کند و رمز بندگی خداوند محسوب می شود.

آیت الله صدیقی فضیلت لیالی قدر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: سرنوشت ما در این شب های مبارک رقم می خورد و ما باید در این شب ها از خود لیاقت نشان دهیم تا سرنوشت خوبی برایمان رقم بخورد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه فقر، گرانی، تبعیض و رانت خواری کمر ملت ها را خم می کند، ابراز کرد: در شب های قدر باید حساب خود را با خدای متعال صاف کنیم، زیرا اگر کسی این شب های عزیز را از دست بدهد، بدون شک یک عمر را از دست داده است، زیرا در قرآن کریم آمده است «لیلة القدر خیر من الف شهر» که اگر مقدار آن را حساب کنیم، اندازه عمر یک انسان است.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از شب های قدر برای آمرزیده شدن، افزود: در فضاهای غبارآلود و در جاهایی که دشمنان نفوذی های خود را به میان مسلمانان می فرستد و تشخیص حق از ناحق و باطل مشکل می شود، باید با استغفار، دشمن شناسی خود را تقویت کنیم تا بلا و آسیب را از ما دفع شود.

آیت الله صدیقی در ادامه مسأله انتخابات ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: حدود 80 درصد اختیارات کشور در دست رییس جمهور است، از این رو مردم باید ضمن حضور حداکثری پای صندوق های رأی، شخصی را انتخاب کنند که اصلح بوده و در پی ایجاد دو قطبی نباشد؛ حضور پای صندوق های رأی، اقتدار ایران را در معرض نمایش قرار می دهد.

امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به انتشار فایل صوتی ظریف در رسانه های معاند، ابراز کرد: این یک فایل صوتی است که در آن دروغ و اهانت نسبت به سردار سرافراز شهید سلیمانی، این مرد بزرگ و خدایی وجود دارد؛ این فایل حکایت از نقشه ها و دسیسه های دشمن دارد و مردم ما بصیرت دارند و این مسائل بر بصیرتشان می افزاید و در انتخابات با چشم بازتر به افرادی که غرب گرا نیستند و صداقت دارند رأی می دهند./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ره آورد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
این مصاحبه از پیش تعیین شده برای چالش آفرینی و برای ایجاد دعوا طراحی شده باید لیلاز پاسخگوی این مدل مصاحبه شیطنت آمیز باشد.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
آنچه مسلم است آمریکا اگر از درک و شعور کافی بی بهره نباشد باید بداند که در ایران قدرت و اراده ی مردم شریف حاکم بر امور است ، پس بفرض اگر او مجبوراََ یا به اختیار دولتی ، آن را بسوی خود جذب کند ،نیز قادر نخواهد شد که به اهداف شوم خود برسد ، لذا خطاب به او میگوئیم : خاطرت آسوده باشد بینوا __زین طریق دردت نمی گردد دوا __ تا که اسلام است و قر آن کریم __کی توانی بشکنی تو این حریم ؟__این بدان ما اقدر از شیر نریم __از دلیران و جوانمردان سریم __پس برو دنبال کار خویش گیر __کار کن همچون خردمندان پیر __
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
با نگاهی به سوابق حامیان محمدجواد ظریف می‌بینیم که این جریان سیاسی در انتشار صوت‌های محرمانه از طریق رسانه‌های معاند و سوءاستفاده سیاسی از آن سابقه‌دار است.
1
2