۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۷۹۴۰۸
آیت الله محمودی:

دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران پایان ناپذیر است

دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران پایان ناپذیر است
امام جمعه ورامین گفت: دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، زیرا آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی اعلام وضعیت قرمز در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه اظهار کرد: جمعه سوم ماه مبارک رمضان فرا رسید در حالی که همچنان نماز جمعه بخاطر وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است و شب های قدر در این ماه از فضیلت خاصی برخوردار است، بیان کرد: روزه داران محترم با استفاده از فرصت با برکت شب‌های قدر با توبه و انابه به درگاه خداوند زمینه آمرزش و رحمت الهی را فراهم آورند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) افزود: ملت ما افتخار می‌کند شیعه آن امام بزرگوار است ولی باید همه توجه داشته باشند که باید در عمل و رفتار به ایشان اقتدا کنند.

آیت الله محمودی بیان کرد: روز کارگر را به کارگران زحمتکش تبریک عرض می‌کنم و در این راستا باید همه قدردان تلاش کارگران عزیز بوده تا کشور روزبه روز در جهت تولید و رونق اقتصادی موفق تر باشد.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: یاد شهید عزیز آیت الله مطهری را گرامی می‌داریم و روز معلم را به معلمان محترم تبریک می گویم، معلم در سرنوشت انسان‌ها بسیار تأثیر گذار است و خوشا به حال معلمی که دانش آموزان را هدایت به خوبی‌ها می‌کند و باید معلمان به وظایف خویش به خوبی عامل باشند تا نسل خوبی پرورش یابد.

آیت الله محمودی افزود: دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند ولی ان شاءالله با لطف الهی مردم عزیز ما بر دشمنانشان پیروز خواهند بود و امیدواریم این انقلاب به قیام جهانی امام عصر (عج) متصل گردد./841/

ارسال نظرات