۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۹۴۱۰
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اصفهان:

پویش «حرکت» در اصفهان آغاز به کار کرد

پویش «حرکت» در اصفهان آغاز به کار کرد
اصفهان - دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اصفهان از آغاز بکار پویش «حرکت» در شهر اصفهان خبر داد و گفت: جوان سازی و تخصصی گرایی را در مدیریت شهری اصفهان را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حسن سقایی  با اشار به راه‌اندازی پویش شهری «حرکت» در استان اصفهان اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این پویش تقویت عنصر تجربه و تخصص گرایی در اداره شهر است و باید توجه داشت که این پویش با توجه به اهمیت مبحث مدیریت شهری و الزامات کنش تخصصی در این حوزه و در راستای تامین منافع شهروندان و به دور از سیاسی کاری‌های مرسوم اجرای می‌شود.

 

ذی نفعان واقعی در پویش « حرکت» شهروندان هستند

وی با تاکید بر اینکه ذی نفعان واقعی در پویش « حرکت» شهروندان هستند، ابراز داشت: برای تحقق اهدافمان افراد را فرای منافع جناحی و سیاسی به همکاری دعوت کرده‌ایم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بر این باوریم جوانگرایی در مبحث اداره شهر و کشور نیازمند رعایت الزاماتی است، تصریح کرد: صرف شعار جوانگرایی و استفاده ابزاری از این شعار و معرفی افراد ضعیف برای تصدی سمت ها حتی اگر جوان باشند آسیب زا است.

وی ادامه داد: چنانچه جوانگرایی بر اساس شایسته سالاری و به دور از اقدامات سطحی باشد می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه شهر داشته باشد همانطور که ما در پویش شهری «حرکت» به دنبال جوان سازی مدیریت شهری هستیم و بر این باوریم نباید از جوانانی استفاده شود که با تصمیم اشتباه زندگی شهروندان را به مخاطره بیندازند.

سقایی تاکید کرد: ما از نیروهای باتجربه هم استفاده خواهیم کرد، برای این منظور ماه‌ها است که کمیته رصد و ارزیابی پویش، افرادی که شاخص‌های مدنظر پویش را داشته‌اند ارزیابی شده و مورد گزینش قرار گرفته اند.

 

دائمی شدن پویش «حرکت» را دنبال می‌کنیم

وی با بیان اینکه همه توان خود را برای دائمی شدن فعالیت پویش «حرکت» به کار خواهیم گرفت، اضافه کرد: برای این امر در انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی های زیادی را خواهیم داشت تا با انتخاب افراد شایسته به کار خود ادامه دهیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های پویش «حرکت» بیش از یک سال زمان صرف شده است، ادامه داد: این پویش به صورت رسمی از اسفند ماه 99 کار خود را آغاز کرده و پذیرای همه مخاطبان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تبدیل اصفهان به شهر زیست پذیر از اصلی‌ترین اهداف پویش حرکت است، اضافه کرد: در این رابطه کمیته‌های مختلفی زیرمجموعه این پویش تشکیل شده که امور مربوط به اصلاح حوزه‌های مدیریت شهری را دنبال می‌کنند.

سقایی ادامه داد:از جمله این زیرمجموعه‌ها کمیته خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، معماری و شهرسازی ، فرهنگی و... ، است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه جامع شهر اصفهان توسط این زیرمجموعه‌ها بازنگری و اصلاح شده است، ادامه داد: این کار با دقت و نظم خاصی و در سکوت خبری انجام شد و در حال حاضر به پایان رسیده  و به زودی رونمایی خواهد شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه همه شهروندان اصفهان می‌توانند در این پویش همکاری داشته باشند، اضافه کرد: همه شهروندان حق استفاده از زیست مناسب را دارند و در این زمینه ژن برتر نخواهیم داشت./1304/

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات