۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۷۹۴۴۲
قاضی‌زاده هاشمی:

دولت باید جوان و حزب اللهی باشد

دولت باید جوان و حزب اللهی باشد
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد، گفت: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، یازدهمین نشست از سلسله نشست های تببین گفتمان دولت جوان حزب اللهی به همت بسیج دانشجویی استان قم و با همکاری بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید مسیر را تغییر داد و ما به انقلابی در عملکردها، رویه ها و رویکردها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد و منظور از جوانی، دین گرایی راستین است و به همین سبب رهبر عظیم الشان انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشقی بی نظیر در این امر معرفی کردند.

این نماینده مجلس در تکمیل سخنانش افزود: خصلت مدیر موفق مردم طلبی و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مملکت و مردم است و چه بسا جوانی در دولت باشد اما واپسگرایی اش از سنت گراها بیشتر باشد و با شیوه مدیریتی ناکارآمدی در جهت نابسامانی امور گام بردارد و اصل جوان بودن در این مطلب نهفته است.

وی در ادامه درباره سوالی پیرامون اقدامات مجلس درباره موضوع سربازی ادامه داد: در مورد مسأله سربازی نیز گفت وگوهای مفید به فایده ای داشتیم و این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکارانمان در این زمینه داریم و دولت ما انشاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برای به سامان شدن امور در همه زمینه ها از جمله شرایط اقتصادی پیش رو، نیاز به برنامه کارآمد داریم و افراد کارآزموده با طرح و نقشه کارا را در عرصه مدیریت دست به کار خواهیم کرد و از آوردن مدیران بی تدبیر به شدت جلوگیری به عمل آورده خواهد شد.

لازم به ذکر است این جلسه با مشارکت فعالان بسیج دانشجویی استان قم و به صورت حضوری و آنلاین با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
.... چه تیتر گیرایی!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
علت اصلی مشکل کشور رشد نقدینگی است و ۹۰ درصد رشد نقدینگی را بانک ها از طریق خلق پول ایجاد کردن به طوریکه بانک ها بدون اخذ سپرده و داشتن منابع نسبت به اعطای تسهیلات به اشخاص و شرکت های زیر مجموعه خود از طریق شارژ حساب انها و دادن اعتبار اقدام کرده اتد. دولت و بانک مرکزی دیر به این اقدام بانک ها واقف شدن تا اینکه بانک مرکزی در اخر سال ۹۹ با صدور بخشنامه ای رشد بیش از دو درصدی مجموع دارایی های بانک ها در طی یک ماه را محدود کرد.اکنون رشد نقدینگی بدون پشتوانه در تراز بانک ها بیش از ۱ میلیون ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است و بانک ها از طریق حساب سازی نسبت به ثبت صوری حذب سپرده در دفاتر مالی خود اقدام نمودند تا در مقابل ثبت تسهیلات ثبت سپرده انجام و ترازنامه را تراز کردن. این موضوع باید توسط بانک مرکزی و سازمان حسابرسی حسابرسی ویژه شود و هرچی که بانک ها از این طریق تسهیلات بدون پشتوانه پرداخت کرده اند مال دولت و ملت است. بانک ها از این طریق برای خود دارایی ایجاد کردن که با تورم ناشی از این حجم نقدینگی، صورت های مالی خود را سود ده نشان دادن. وگرنه کدام عقل سالمی می تواند قبول کند که حجم نقدینگی از اول انقلاب تا اخر دولت دهم ۵۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و اکنون به ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی ۸ برابر رشد کرده باشد و مانده سپرده مردم نزد بانک ها باشد انهم با این اوضاع درامد و هزینه های مردم!! لطفا این موضوع را به صورت تخصصی پیگیری کنید.
0
0