۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۷۹۴۴۹
واکنش مجمع نمایندگان طلاب به انتشار فایل صوتی ظریف؛

منتظر برخورد قوه قضائیه هستیم

منتظر برخورد قوه قضائیه هستیم
مجلس شورای اسلامی تکلیف دارد تا به دفاع از ترور شخصیت حاج قاسم و درمان جریحه‌دار شدن قلوب ملت بزرگ ایران، وزیر امورخارجه را استیضاح کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای مصاحبه ظریف و درز این فایل صوتی را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

قال الحکیم: وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ (منافقون – 1)

متأسفانه امروز در پایان دوره دولت تدبیر، شاهد بی‌تدبیری دیگری از سوی وزیر امور خارجه هستیم، درز فایل صوتی جناب ظریف، چه عمداً و چه سهواً، ظلم به مقاومت و خیانت به ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل استکبار و اسرائیل است.

باید بدانند، سردار شهید بین الملل حاج قاسم سلیمانی چون خورشید هر روز در آسمان اندیشه حامیان اسلام ناب طلوع می‌کند و هرگز این اشعه حیات‌بخش ایستادگی و مقاومت، با سخنان سخیف و پر از کینه دست‌پاچلفتی‌های سیاسی و رانت خواران از سوی استکبار کمرنگ نخواهد شد.

ظریف و هم پیمانان ظریف با این نوع تفکر ثابت کردند که لیاقت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را ندارند.
امروز مجلس شورای اسلامی تکلیف دارد تا به دفاع از ترور شخصیت حاج قاسم سلیمانی و درمان جریحه‌دار شدن قلوب ملت بزرگ ایران اسلامی، وزیر امورخارجه را استیضاح و با اعمال حق قانونی خود، ملت بزرگ ایران را خوشحال نماید.

دولت در 100 روز مانده کاری خود مواظب باشد از سوی مطالبه‌گران واقعی تدبیر و موافقان حقوق ملت ایران اسلامی حتما مورد دادخواست قرار گرفته و از ایشان مطالبه خواهد شد، ما ضمن محکوم نمودن سخنان ظریف و عاملان آن، مجریان و درز دهندگان این امر به قوه قضائیه شکایت می‌بریم و خواهان دستگیری مسببین و عاملین در فایل صوتی مذکور هستیم.

باید بدانند این خیانت و جنایت، ضربه‌ای به آبروی نظام اسلامی است، خائن چه آشنا و چه غیرآشنا نباید در مأمن قرار گیرد و نباید از صبر انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی سوء استفاده نماید.

در انتظار برخورد قوه قضائیه و همچنین جلسه‌ای ویژه در مجلس شورای اسلامی برای این امر مهم هستیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

اردیبهشت ماه 1400

ارسال نظرات