۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۷۹۴۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

فعالیت ۴۰۰ مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان در استان لرستان

فعالیت ۴۰۰ مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان در استان لرستان
لرستان- حجت الاسلام قدرتی گفت: ۴۰۰ مبلغ اعزامی از استان قم تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی دارند و در زمینه کمک به کادر درمان و برگزاری رزمایش مواسات فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اجرای برنامه های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان بیان داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان یکصد برنامه در سطح استان اجرا خواهد کرد.

هدف از اجرای برنامه های تبلیغی ارتقا سطح معرفتی جوانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه ها در راستای ارتقا سطح معرفتی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ مبلغ از حوزه علمیه قم به استان لرستان اعزام شدند و فعالیت این مبلغان براساس ارائه خدمات اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره انجام می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: کمک به کادر درمان، برگزاری رزمایش مواسات و مشاوره فرهنگی از دیگر اقدامات مبلغان اعزامی به لرستان است، گفت: مبلغان اعزامی در کنار انجام فعالیت های دینی تبلیغی در این زمینه ها نیز فعالیت دارند.

حجت الاسلام قدرتی به برگزاری جشنواره «صیام» اشاره کرد و عنوان داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی صراط در ادارات تبلیغات اسلامی، محافل انس با قرآن، اجرای پویش «هر هیئت یک سرپرستی یتیم» و «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در ماه مبارک رمضان است.

وی از مساجد به عنوان مقر عملیات ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: در این ایام هیچ کدام از مساجد تعطیل نیستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرها، مدل فعالیت های تبلیغی امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات