۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۷۹۴۹۳
حجت الاسلام قلی پور:

وضعیت امروز کشور محصول و نتیجه دیپلماسی خنده است

وضعیت امروز کشور محصول و نتیجه دیپلماسی خنده است
مازندران - امام جمعه بابلسر با تأکید براین که دیپلماسی بدون میدان هیچ فایده ای ندارد، گفت: وضعیت امروز کشور محصول و نتیجه دیپلماسی خنده است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به این که عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های فرزندان رشد انقلاب اسلامی در میدان عمل دانست.

وی با بیان این که از مجاهدت های سرداران رشید اسلام در میدان مبارزه علیه دشمن نبود اقتدار امروز را نداشتیم، افزود: به طور حتم نادیده گرفتن این مجاهدت های خالصانه خیانت بزرگی به اسلام و انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه ها و ترفندهای مختلف تلاش کرد تا نظام اسلامی را به بن بست بکشاند، خاطرنشان کرد: اما این رزمندگان جبهه اسلام بودند که در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه های میدانی، دشمن را زمین گیر کردند و اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن به دست متجاورزان قرار گیرد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که دیپلماسی بدون میدان هیچ فایده ای ندارد، تصریح کرد: اگر امروز دیپلمات های کشور در نقاط مختلف به راحتی با قدرت های جهانی مذاکره می کنند مرهون مجاهدت های رزمندگان کشورمان در میدان بوده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که متأسفانه این روزها برخی ها با اهداف و امیال سیاسی حاضر به بیان هر سخن بیهوده ای هستند، خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی با قدرت در منطقه حضور دارد و همه معادلات منطقه ای با نظر و مدیریت ایران رقم می خورد، محصول حضور مقتدرانه سرداران رشید ما در میدان است.

وی با بیان این که وضعیت امروز کشور از لحاظ اقتصادی محصول دیپلماسی و مذاکره است، تصریح کرد: اگر ملت بزرگ ایران علیرغم همه ظرفیت ها و توانمندی های خود امروز این گونه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند به دلیل مذاکرات بیهوده ای که آقایان چندین سال برای آن وقت صرف کرده اند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تجربه 42 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرد مذاکره با غرب به ویژه آمریکای جنایت کار نتیجه ای جز تشدید تحریم، فشار و ظلم علیه ملت ایران ندارد، خاطرنشان کرد: امروز تنها راه عبور از مشکلات و بحران های اقتصادی ایستادگی و مقاومت بر پایه توانمندی های داخلی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف آمریکا و اروپا از مذاکره با ایران اسلامی، گرفتن مؤلفه های قدرت کشورمان در منطقه، عرصه نظامی و فناوری صلح آمیز هسته ای است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم ذره ای از مؤلفه های قدرت ایران اسلامی در این سه عرصه کاسته شود.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که دیدگاه همه مسؤولان کشور در عرصه های مختلف باید همسو با همان نظرات مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند نباید مذاکره با طرف غربی فرسایشی شود آقایان باید با تبعیت از رهبری به مذاکرات فرسایشی پایان دهند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز همه ما مدیون خون های پاک شهدا به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی هستیم، تصریح کرد: راه حفظ عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی در گرو حرکت در همان مسیری که شهید سلیمانی آغاز کرد./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
میرابی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی اینقدر برای رسیدن به ساعت ۶ غروب انتظار بکشم
0
0