۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۴۹۶
حجت الاسلام نقدعلی:

انتخاب اصلح گره گشای مشکلات کشور است

انتخاب اصلح گره گشای مشکلات کشور است
اصفهان - نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: باید از اشتباهات گذشته درس گرفت و شخص اصلح را انتخاب کرد، انتخاب اصلح گره گشای مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در گفتگویی برخط با موضوع انتخابات، با بیان اینکه انتخاب در زندگی انسان در عرصه‌های مختلف، یک موضوعی است که شبانه روزی انسان با آن درگیر است، گفت: حتی دیگر موجودات نیز با مسأله انتخاب سر و کار دارند و انسان در زمینه‌های مختلف زندگی باید به مسأله انتخاب توجه داشته باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه خداوند متعال انتخاب کننده برخی انسان‌ها است، اظهار کرد: برخی افراد با امتحان الهی و گزینش خداوند متعال لایق برخی مناصب و جایگاه‌ها شدند، کما اینکه در جبهه باطل نیز به همین صورت است، وقتی می‌خواستند ناقه حضرت صالح را بکشند کفار گرد هم آمدند و از بین خودشان بدترین افراد را برای این کار انتخاب کردند.

وی مسأله انتخابات و انتخاب کردن را یک مسأله اصلی در زندگی انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: در عرصه سیاسی انتخابات اهمیت بسیاری دارد، گاهی انتخاب اشتباه نتایج غیرقابل جبرانی را در پیش دارد، گاهی یک انتخاب اشتباه می‌تواند سقوط و هلاکت را برای افراد به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه در برخی عرصه‌ها نمی‌توان انتخاب اشتباه داشت چرا که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری وارد کند، تصریح کرد: زمانی که حضرت یوسف عزیز مصر شد به خداوند عرض کرد به من دو ویژگی عطا کن، من را مدیر خزانه داری خودم قرار بده چرا که دو صفت دارم، یکی اینکه حفیظ هستم یعنی محافظ منابع کشور است، دو اینکه علیم هستم یعنی کاربلد است، این دو ویژگی را ما باید در انتخابات برای انتخاب کاندیدای اصلح در نظر داشته باشیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت دقت در انتخاب اصلح، اظهار کرد: بسیاری از شاخصه های انتخاب اصلح برای ما در مبانی دینی و قرآن کریم مشخص شده است، نیازمند رییس جمهوری دست پاک، توانمند، کاری، جهادی، حزب اللهی و عدالت محور هستیم، باید این ملاک‌ها به صورت واقعی در افراد وجود داشته باشد نه اینکه تنها شعار آنها باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید از اشتباهات گذشته درس گرفت و آنها را تکرار نکرد، گفت: قطعا در نظر گرفتن ملاکها و شاخصه های انتخاب اصلح و درس گرفتن از اشتباهات گذشته می تواند برای آینده کشور و مردم و حل مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم مفید واقع شود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات