۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۷۹۵۸۱
مدیرحوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

ثبت نام ۲۰۰ متقاضی برای ادامه تحصیل در مدارس علمیه خواهران کرمانشاه

ثبت نام ۲۰۰ متقاضی برای ادامه تحصیل در مدارس علمیه خواهران کرمانشاه
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: تاکنون ۲۰۰ متقاضی برای ورود و ادامه تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: شیوع کرونا باعث گردید که شیوه تدریس در مراکز آموزشی کشور کاملا تغییر پیدا کند و در حوزه های علمیه نیز شاهد این تغییرات بوده و هستیم.

مدیرحوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: با این وجود حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با استفاده از اساتید مجرب و متعهد در بحث فضای مجازی جزو استانهای پیشرو کشور می باشد تا جایی که جایگاه مدارس علمیه خواهران کرمانشاه در این مقوله نخست است.

حجت الاسلام فاضلی تاکید کرد: در طول 5 سال اخیر که حوزه های علمیه خواهران از «اینترانت» استفاده می کنند، مدارس علمیه استان کرمانشاه در استفاده از بسترهای مجازی برای تداوم آموزشها در بین دیگر مدارس علمیه کشور جایگاه برتر را همچنان در اختیار دارند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طول 3 سال اخیر مدارس علمیه خواهران کرمانشاه بهینه ترین استفاده از فضای مجازی را داشته اند که این امر حاصل تلاش طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران این استان است.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه به اقدامات انجام گرفته در بحث جذب طلاب خواهر در استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با وجود اینکه برای سال تحصیلی پیش رو ظرفیت مدارس علمیه خواهران کرمانشاه 300  نفر می باشد، تاکنون 200 متقاضی برای ورود به مدارس علمیه خواهران این استان ثبت نام کرده اند.

مدیرحوزه علمیه خواهران کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی گروه های فرهنگی و تبلیغی برای گرامیداشت روز جهانی قدس به صورت خودجوش تشکیل داده اند که در این گروه ها ویژه برنامه های بسیاری در حال انجام است./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
درود بر این همه تلاش
0
0