۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۷۹۵۹۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمن برای به فراموشی سپرده شدن « قدس» همواره در تلاش است

دشمن برای به فراموشی سپرده شدن « قدس» همواره در تلاش است
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: همواره تلاش هایی از سوی جبهه مقابل برای به فراموشی سپرده شدن موضوع قدس که اولین و اصلی ترین مسئله جهان اسلام است صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و نیروهای انقلابی استان کرمانشاه بیان داشت: انقلاب اسلامی با وجود این همه کینه و دشمنی از سوی معاندان روزهای سختی را طی می کند که در این میان وظیفه همه ما به عنوان بخشی از این انقلاب اسلامی و مردمی، بسیار مهم است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: توطئه ها و توطئه گران هم از داخل و هم از خارج این نظام را آماج تهمت ها و دسیسه های خود قرار داده اند به گونه ای که این میزان دشمنی علیه آرمان های این نظام در طول 4 دهه اخیر بی سابقه بوده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه امروز جامعه ما نیازمند بصیرت دینی و سیاسی است، گفت: دشمن جنگ نرم بسیار وسیعی علیه این انقلاب و ملت به راه انداخته است و در این مسیر از تمام نیروهای خود استفاده می کند، بنابراین باید به خوبی دشمن را بشناسیم و راهکارهای مبارزه با این حجم عظیم از توطئه را برای جامعه تشریح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی قدس، تاکید کرد: امام خمینی (ره) با درایت ویژه ای که داشتند آخرین هفته از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری فرمودند که این حرکت امام در زنده شدن دوباره قیام ملت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل بسیار تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: با این وجود همواره تلاش هایی از سوی جبهه مقابل برای به فراموشی سپرده شدن موضوع قدس که اولین و اصلی ترین مسئله جهان اسلام است صورت می گیرد لذا شما نیروهای انقلابی و مومن نباید اجازه دهید که مسئله آزادسازی قدس شریف به دست فراموشی سپرده شود.

این استاد حوزوی در ادامه گریزی هم به انتخابات 28 خردادماه سالجاری داشت و گفت: تاریخ این انقلاب نشان داده است که انتخابات برای ملت ایران بسیار سرنوشت ساز بوده است و همواره در هر انتخاباتی این ملت شکوه و افتخار آفریده اند و بی شک امسال هم با بصیرت و درایت یک نیروی انقلابی و متعهد با انقلاب و اسلام را انتخاب خواهند نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: همه ما در معرفی چهره برجسته و لایق برای ریاست جمهوری به نوعی تکلیف داریم و این تکلیف، تکلیفی ملی و دینی است که نباید آن را کم اهمیت جلوه دهیم./1400/

ارسال نظرات