۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۷۹۶۳۳
معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

وجود نحس اسرائیل در خون فلسطینیان غرق می شود

وجود نحس اسرائیل در خون فلسطینیان غرق می شود
حجت الاسلام والمسلمین رضوی با تاکید به این که بنیان های اسرائیل به اشغال، خونریزی، کشتار، سرکوب و تجاوز، نهاده شده است، گفت: وجود نحس اسرائیل در خون فلسطینیان غرق می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مراسم بزرگداشت فلسطین که روز گذشته در شهر کراچی پایتخت اقتصادی پاکستان برگزار شد، گفت: وجود نحس اسرائیل در خون فلسطینیان غرق می شود.

وی با بیان این که فلسطین و قدس شریف محور اتحاد اسلامی در جهان است، ابراز داشت: آزادی قدس شریف و نجات فلسطینیان از پنجه خونین رژیم غاصب صهیونیستی، خواسته قلبی دنیای اسلام است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی برای تضیعف جایگاه مقاومت و به فراموشی سپرده شدن فلسطین توطئه چینی می کند، اظهار داشت: با دوقطبی کردن جهان اسلام و ترساندن شیعه و سنی از هم دیگر، تعدادی از کشورهای عربی را همسوی خود کرد تا با این رژیم دست دوستی بدهند و او را به رسمیت بشناسند.

وی سران کشورهای اسلامی را به هوشیاری و بیداری در برابر توطئه ها و دسیسه های این رژیم نامشروع فراخوند و گفت: چنانکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت الله خامنه ای نیز تاکید دارند، تنها راه نجات فلسطینیان، آزاد سازی قدس شریف و نابودی این غده سرطانی با اتحاد جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی با تاکید به این که نظریات و احساسات ملت های مسلمان جهان برخلاف نظریه ها و عملکردهای سران کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: نوکرانی که با پیروی از دستورات ارباب خود آمریکا، دست دوستی به سوی اسرائیل دراز کرده اند، انرا ملت ها از بیخ قطع خواهند کرد و آنان پشتیبانی ملت های خود را از دست خواهند داد.

وی با اشاره به این که برقراری ارتباط دوستانه با اسرائیل نه تنها مغایر با منافع اسلام و مسلمانان است بلکه مغایر با اصول انسانی است، افزود: اسرائیل بنیان هایش به اشغال، خونریزی، کشتار، سرکوب و تجاوز، نهاده شده است، تدوام چنین رژیمی امکان ندارد.

این روحانی پاکستانی با استناد به سخنان مولا امیرالمومنین علی علیه السلام که دولت ها با کفر می توانند پابرچا باشند اما با ظلم نمی توانند پابرجا بمانند، اظهار داشت: خون هایی که اسرائیل در فلسطین ریخته، روزی وجود نحسش را فروخواهد برد./988/

ارسال نظرات