۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۷۹۶۳۴
دبیرکل بنیاد فلسطین پاکستان:

حضرت امام خمینی احیاگر مسئله فلسطین هستند

حضرت امام خمینی احیاگر مسئله فلسطین هستند
صابر ابومریم گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) احیا گر مسئله فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، صابر ابومریم دبیرکل بنیاد فلسطین پاکستان در مراسم بزرگداشت فلسطین که روز گذشته در شهر کراچی پاکستان برگزار شد، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) احیا گر مسئله فلسطین اند.

وی با تاکید به این که مسئله فلسطین در عصر کنونی، به حساس ترین دوره زمانی وارد شده است، ابراز داشت: استفاده از تمام امکانات برای آگاهی نسل جوان امروز در مورد فلسطین، لازم و ضروری است.

این فعال جبھه مقاومت فلسطین در پاکستان با اشاره به این که هدف ارائه طرح جدیدی از سوی آمریکا به عنوان معامله قرن، به فراموشی سپردن مسئله فلسطین است، افزود: بیداری و آگاهی ملت ها از این نقشه ننگین و ضد بشریت، جزو وظایف اساسی ما قرار گیرد.

وی با بیان این که مسئله فلسطین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به فراموشی سپرده شدن بود، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، فلسطین را دوباره احیا کردند.

ابومریم افزود: امروز روز جهانی قدس در سراسر جهان در سطح گسترده ای برگزار می شود و این نه تنها موجب تقویت مردم فلسطین است بلکه موج بزرگی از حمایت مردم فسطین در جهان را به وجود آورده است.

وی تاکید به این که تمام طرح های سازشی اسرائیل با شکست ربرو است و پل هایش یکی بعد از دیگری در حال خراب شدن است، تصریح کرد: کشتی نجات فلسطینیان در حال پهلو گرفتن است، بزودی قدس شریف آزاد می شود و همه ما در قدس قبله نخست مسلمانان، نماز خواهیم خواند./988/

ارسال نظرات