۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۷۹۶۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

حضور 1400 روحانی کرمانشاهی در پویش «مهرواره محله همدل»

حضور 1400 روحانی کرمانشاهی در پویش «مهرواره محله همدل»
کرمانشاه - حجت الاسلام احمدی گفت: در اجرای پویش «مهرواره محله همدل» 1400 روحانی که به عنوان امام محله در محلات شهری و روستایی حضور دارند شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه،حجت الاسلام یوسف احمدی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سایر نهادها پویش «مهرواره محله همدل» را در محله های این استان را اجرا می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، کمک به خانواده های کم درآمد و آسیب پذیر می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در این طرح سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری ساکنین محلات مورد نظر، مشکلات را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام می کند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه بیان داشت: بنابراین مردم می توانند با ارسال پیامک به شماره 5000175 مشکلات محله خود را بیان کنند تا ان شاء الله با همکاری گروه های جهادی و امام جماعت محله معضلات بیان شده برطرف شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از ویژگی های مهم طرح «مهرواره محله همدل» استفاده از ظرفیت های مردم و حضور آنان در حل مشکلات است که این رویه می تواند در شناسایی بهتر و رفع سریع معضلات بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای این طرح بزرگ بیش از 1400 روحانی که به عنوان امام محله در محلات شهری و روستایی حضور دارند شرکت خواهند کرد که در این راستا تاکنون بیش از 800 طرح در این زمینه شناسایی شده است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: محلاتی که در شناسایی مشکلات محل زندگی خود عملکرد موفق و کارآمدی داشته باشند از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت./1400/

ارسال نظرات