۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۶۵۹

چند خبر کوتاه از اداره تبلیغات اسلامی دزفول

چند خبر کوتاه از اداره تبلیغات اسلامی دزفول
خوزستان - توزیع افطاری میان نیازمندان، توزیع ۸۸۸ بسته معیشتی توسط هیئت روضه الزهراء عناوین چند خبر کوتاه از اداره تبلیغات اسلامی دزفول است.
حجت الاسلام احسان خاکی، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی و معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از توزیع افطاری میان نیازمندان توسط مدرسه علمیه آیت الله قاضی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دزفول خبر داد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اهمیت استمرار کمک‌های مؤمنانه عنوان داشت: این برنامه از ۱۵ رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام خاکی در رابطه با نحوه مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول در این طرح تصریح کرد: جذب بانی و پخت غذا برعهده حوزه علمیه است و توسط روحانیون مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی میان نیازمندان توزیع می شود.

توزیع ۸۸۸ بسته معیشتی میان نیازمندان در آستانه سالروز شهادت امیرالمؤمنین

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان داشت: یکی از مجموعه های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی هیئت های مذهبی هستند.

حجت الاسلام خاکی در رابطه با فعالیت هیئت مذهبی روضه الزهراء عنوان داشت: هیئت مذهبی روضه الزهراء یکی از هیئت های محوری و شاخص است، توزیع بسته های معیشتی با حمایت خیرین و خادم یاران رضوی پشتیبانی و به لطف خدا در جریان است.

وی افزود: حجت الاسلام محجوب یکی از امامان محله این شهرستان جزء افراد محوری این جریان است.

لازم به ذکر است در این مراسم که امروز صورت پذیرفت؛ حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول و علی فرهمند پور، فرماندار این شهرستان حضور داشتند.

برگزاری مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده  دزفول

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی دزفول از تشییع شهدای تازه تفحص شده این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم تشییع ۳ تن از شهدای تازه تفحص شده این شهرستان صبح امروز انجام شد.

حجت الاسلام خاکی بیان داشت: این مراسم با حضور مسؤولان لشکری و کشوری صورت گرفت و در نهایت سه شهید عزیز در شهیدآباد دزفول، بهشت علی و امامزاده شلگهی به خاک سپرده شده اند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات